Gathoj vs Racinghoj

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hur kommer det sig att man måste tokmecka hela tiden bara för att man har byggt om sin gathoj till en räcerhoj, gathojar håller hur länge som helst med bara en vanlig service, racinghojar går sönder hela j-a tiden...

Underhållsfria fyrtaktare my ass :arsele :mad:

Micke leker "Hur snabbt kan vi slipa ner kammarna på vår hoj och ÄNDÅ ha någon annan att skylla på, FET exempelvis". En rätt kul lek. Själv skyller jag på nackspärr och dåliga däck. I vilket sammanhang vet jag inte, men jag skyller iallafall.

FET skyller såklart på avsaknad av något Kit till hojen. Undrar om inte sadeln går att kitta för 0,5 bhp mer..... ;)

Freppa skrev:
Micke leker "Hur snabbt kan vi slipa ner kammarna på vår hoj och ÄNDÅ ha någon annan att skylla på, FET exempelvis". En rätt kul lek. Själv skyller jag på nackspärr och dåliga däck. I vilket sammanhang vet jag inte, men jag skyller iallafall.
Kör inte med kitkammar på ERF...
Shitkammar :huvet

Enda problemet i resonemanget är att du fortfarande kör gathoj, om än en "trimmad" och förklädd sådan.

valmers skrev:
Varför är inte EMR informerade om detta? :mad:
Kedjehelvitet skar i bänkningen... jag skiter snart i detta och tar en kvällskurs i korgflätning istället :mad:

Goodstuff skrev:
Enda problemet i resonemanget är att du fortfarande kör gathoj, om än en "trimmad" och förklädd sådan.
Läs hela tråden innan du skriver Gubbmuff :arsele

GSXR1100R skrev:
Kedjehelvitet skar i bänkningen... jag skiter snart i detta och tar en kvällskurs i korgflätning istället :mad:

Jag tror nästan jag joinar, skall vi alla skogens svampar del 1 & 2 också?

EMR

Press Release 2005 - For immediate release

Management - April 21, 2005

EMR Denies Technical Problems

KARLSTAD, Sweden, April 21, 2005 – Eddie Meduza Racing would like to strongly deny the recent rumours about severe technical issues with the team's state-of-the-art Suzuki GSX-R750. Those rumours are really just nothing but rumours.
Our valueable fans should know that the bike is sorted out and ready to go, and the team is looking forward to the April 23 Falkenberg ERF event.

A few minor issues, which origins from electrical problems, will be addressed during this evening.

Problemet är nog inte kammarna utan all skit runt om :tungan
Jag har ju kört med dem innan och behövde nästan alldrig justera spelet på ventilerna.

GSXR1100R skrev:
Kör inte med kitkammar på ERF...
Shitkammar :huvet

Last edited:
Superbike Roger skrev:
Problemet är nog inte kammarna utan all skit runt om :tungan
Jag har ju kört med dem innan och behövde nästan alldrig justera spelet på ventilerna.
Du varvar juh aldrig ur moroten din fegis, vi kör på varvtalsstoppet hela tiden.

valmers skrev:
EMR

Press Release 2005 - For immediate release

Management - April 21, 2005

EMR Denies Technical Problems

KARLSTAD, Sweden, April 21, 2005 – Eddie Meduza Racing would like to strongly deny the recent rumours about severe technical issues with the team's state-of-the-art Suzuki GSX-R750. Those rumours are really just nothing but rumours.
Our valueable fans should know that the bike is sorted out and ready to go, and the team is looking forward to the April 23 Falkenberg ERF event.

A few minor issues, which origins from electrical problems, will be addressed during this evening.

Alltså nån jeffla ordning får det väl vara även hos ERM :4skrika

Detta är inte första gången enskilda förare går ut med rykten/osanningar som senare dementeras av ze team manascher. Trots tidigare munkavlar består insubordinationen, och fansen börjar nu oroa sig. Styr upp eller så joinar jag Mumlans barn och svenska volleybollförbundets backning av HET. :fatta!

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...