Gasturbinhoj = JETeskoj!

Komer och kollar på Lördag. Om jag hittar er i Depåområdet måste jag nog sticka in huvudet och detaljstudera dessa underbara alster! :Bugar:rock
 
Gött att han tog det bra.
Lycka till nu!
 
Landspeedfolket lever det ljuva livet...
10422978_10152953057198213_4022784360009329441_n_zpsl8kpupno.jpg

Btw jag vet hur fort det gått idag:tuttar
 
ÄgGsaCt 5 år från trådstart till depåbygge!
:tummenupp

:yoparty

:hej

/e
 
Stort grattis!
Tillfredsställande misstänker jag, kvitto på att bitarna lirar. .
 


Kommer film från Goprokameran om vi inte somnar innan, lite trött i luvan just nu. Ska ut så tidigt som möjligt imorrn och köra innan banan blir för mosig. Hoppas på att få varva ur rejält och åka 200++ i snitt.:tummenupp
 
Men helvete. Du gjorde det. Har väl egentligen inte tvekat de senaste åren men det känns ändå surrealistiskt. Grattis! Fort gick det också.

Grattis igen!
 
Sjukt....satsar på 200, hamnar <1% off!
Galet bra.
:hej

/e
 
Fifan!!!!!&#55357;&#56397;&#55357;&#56397;&#55357;&#56397;&#55357;&#56397;&#55357;&#56397;&#55357;&#56397;
 
Jäklar gosse, hoppas du fegade lite första repan så du har lite mer att ge nu

250 i topp och 230 i snitt skulle väl sitta gött :banana
 
Fyfan vad fint, grattis!! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top