Gasturbinhoj = JETeskoj!

Vad händer egentligen om man ramlar baklänges i farten på den där? Dör man grilldöden illa kvickt?

Lycka till! Synd att jag inte hinner köra dit och titta... Kör som fan men ändå lugnt :tummenupp

Söndag kväll. Kalsongtvätt? :3freak

Bra tryck i dendäringa skärbrännarn!

Ähh, våra ändtarmsmuskler är vana vid sånt oljud så inga olyckor här inte. :)

Vad händer egentligen om man ramlar baklänges i farten på den där? Dör man grilldöden illa kvickt?

Jag kan gissa med tanke på hur Olovs ben såg ut efter att det gick hål i EBK:n för några år sedan...:gnissla

Lycka till! Synd att jag inte hinner köra dit och titta... Kör som fan men ändå lugnt :tummenupp

Tack! Du får skramla igång blårykaren till nästa år och anmäla dig!:tummenupp

Jet-kicken verkar så proffsig och brännarn verkar ju lika trygg som på vilken Gulfstream som helst! Men; sicken glidande bomb det måste vara!

Å helvete.

Jag är lycklig att jag instinktivt sänker ljudet på alla dina filmer, men det där trycket var jag verkligen inte beredd på :3freak

Hur mycket kraft har den där sparken egentligen?

Ingen aning, men enligt beräkningarna ca 120kg dragkraft på full makaron. Vi sejfar lite på laddtrycket så gissningsvis 100kg jämnt just nu.

Tack! Du får skramla igång blårykaren till nästa år och anmäla dig!:tummenupp

Ha, och det tror du att jag hinner? :D Men den takten jag har på bygget nu så lär det ta tid :( Jaja, jag är snart igång igen. Inte så mycket kvar på de andra hojarna samt huset nu. Yaay! Sen så :banana

Fan, nu börjar det närma sig! Riktigt snyggt bygge och förbannat fina däck(hihi)... Syns om ett par dagar!

Ha, och det tror du att jag hinner? :D Men den takten jag har på bygget nu så lär det ta tid :( Jaja, jag är snart igång igen. Inte så mycket kvar på de andra hojarna samt huset nu. Yaay! Sen så :banana

Jag ser fram emot filmen på första provkörningen, oavsett vilket årtionde den kommer!:banana

Fan, nu börjar det närma sig! Riktigt snyggt bygge och förbannat fina däck(hihi)... Syns om ett par dagar!

Tackar! Det ser väldigt lovande ut vädermässigt i år, hoppas bara det håller i sig och att herr Murphy åkt på semester lååååångt bort från Årsunda nästa helg. :)

Ses om några dar!

Håller varenda tumme, tå och fan vet allt jag har! :tummenupp

Oljetrycket!!!!
Oljetrycket!!!!
Oljetrycket!!!!
Oljetrycket!!!!
Oljetrycket!!!!
Oljetrycket!!!!
Lycka till!

Last edited:
Är olof amish?:va
amish2-web.jpg

Jag ser att ni kolhydratladdar som riktiga idrottsmän.

Ungefär som när ToppGear skulle ta sig till Nordpolen och fyllde bilen med godis för att dom hade läst att tidigare (skidåkande) expiditioner till Nordpolen hade brännt så mycket kolhydrater att dom inte kunnat fylla på i samma takt :D

Ha så kul!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...