Gasturbinhoj = JETeskoj!

Prexis, alltid roligare att göra något själv än att leja nån annan. Sen att resultatet blir lite sådär får man leva med.

Hur kul vore det t.ex. att leja nån att sätta på fästmön även om han förmodligen skulle göra ett bättre jobb? :)

Borrat hålen i kompressorhusen idag för att blåsa igång motorerna med dykartub, siktet inställt på provstart nästa helg om allt hinns med.

DeWalt borde sponsra er:D:tummenupp

Tokskruvning deluxe, höll på till midnatt igår och upp fem och jobba. Håller inte speciellt länge har erfarenheten visat. *znark*

7 dar kvar nu, bråttom bråttom!:yoparty

Vad har nu för förhoppning om toppfart med denna dära? Ser mer seriöst ut än de andra sparkarna.

Provstart imorgon eftermiddag!:banana

Värmesköld till EBK:n under konstruktion.

Nu ska jag ut i verkstan och kolla om första dykartuben är fylld, tjingeling!:tummenupp

Sen börjar det oplanerade bonus meckandet:hihi:fyllisar

Lycka till!! Filma och lägg upp fortast möjligt! :tummenupp

Det har väl inte gått åt helvete på riktigt?

Hmm klart misstänkt.
Jag tror gåtans lösning ligger hos den här mannen

olv2.jpg
Först var jag övertygad om att det var valfri skurk från clintans spagettivästerns.
Skitigheten, desperationen o galenskapen var helt klockren.

Men efter att ha sett detta kort på samme team medlem blev jag helt kall inombords, Breivik är LÖS!!!:3freak

olov.jpg

Skriet från vildmarken som ingen hörde gengöd igår, och ingen lär nånsin få veta vad som har hänt:gråta

Last edited:
I am back, blev sent igår så jag har inte hunnit sätta mig vid datorn förrän nu. Sparken gick skitbra, allt utom tändningen funkar klockrent!:)

Men det hjälper ju inte om de två klantarslena till byggherrar i sista-minuten paniken glömmer att starta oljepumpen innan motorn startas........:huvet

Nån som vill sponsra med två BorgWarner S500 med måtten 80mm in 90mm ut? Får vi bara tag i ett par fräsha snurror är vi på banan igen, då med en fungerande oljetrycksvakt...:gnissla

http://youtu.be/ohFuyg7Y_48

Sket sig alltså i år med tävlingen men det har ändå inte gått köra med vatten på isen för det åker in i motorn med likadant resultat som ovan, nya friska tag till nästa år alltså.

Tjo!:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...