Svanen
Psykos Pilot
Behöver man serva en ostrypt gasgas 125 lika ofta som en cross? Och det kan inte vara fint att åka lite touring med en sån om man ska ligga och stressa i ett par mil... eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Svanen skrev:det kan inte vara fint att åka lite touring med en sån om man ska ligga och stressa i ett par mil... eller?
Lycka till!Svanen skrev:Jag skulle gärna vilja ha en supermotard men inte en som måste ha så mkt underhåll och en som man ska kunna ligga på lite med! Jag kommer mest åka på långfärder på Stora vägar...

Borsiin skrev:Komplett vev kostar 6800 och bör bytas var 200 timme

Svanen skrev:Ok tack för svaren nu vet jag vilken hoj jag inte skall ha )
Jag skulle gärna vilja ha en supermotard men inte en som måste ha så mkt underhåll och en som man ska kunna ligga på lite med! Jag kommer mest åka på långfärder på Stora vägar...
Men det blir nog en rs..
Conrad skrev:Byta vev var 200 timme??![]()
Borsiin skrev:Ja det skall du helst göra på en KTM EXC också. Sen beror det på hur du kör också men klaga inte, på racingvevhusen till GG är det 150 H mellan bytena![]()
cRoC skrev:Verkar rimligare att köra tills det rasar..

NSR_Martin skrev:Ska du åka långfärder så räckomenderar jag (och säkert många andra) nya modelen av NSR, den har bra körställning, skön sadel osv, läste precis i Bike's begagnat-tester, NSRn fick mycket bra kritik just för att det va en skön sportig hoj som ändå utan problem gick o åka långt med!![]()
Bara min åsikt, RS är inget fel på, men hade jag haft planer på långfärder hade jag tagit en ordentlig koll på NSR...

|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin