Garagestatus

Mattias skrev:
2065870 Nu är det strax.

Väldigt snyggt, men aningen gay med så vågiga linjer som följer hojens form. Känns på nåt sätt som att Mattias försöker säga oss något med det här färgschemat.

Penguin skrev:
2066872 Väldigt snyggt, men aningen gay med så vågiga linjer som följer hojens form. Känns på nåt sätt som att Mattias försöker säga oss något med det här färgschemat.

hi hi.......

Status: Allt står i bitar, inget är lackat, ingen lösning är gjord för snabbyte av däck, men vi har iallafall sol ute.... eller nåt. 21 dagar kvar till den skall rulla. Massor av tid....

Freppa skrev:
2067236 Status: Allt står i bitar, inget är lackat, ingen lösning är gjord för snabbyte av däck, men vi har iallafall sol ute.... eller nåt. 21 dagar kvar till den skall rulla. Massor av tid....
Då e de lugnt. En bra verkstad fixar biffen på två dar. Hur jag vet det? :rodnar

Mattias skrev:
2065870 Nu är det strax.
Obeskrivligt ful :arsele

* Lagat kåpor.
* Bytt drivpaket.
* Smörjt upp alla vajrar.
* Tvättat och oljat luftfilter.
* Bytt tändstift.
* Bytt olja och oljefilter.
* Spolat kylaren och gett den oljepumpssmörjt destvatten från Biltema®.

Allt detta till diversifierad mp3-hårdrock samt tillhörande folköl :yoparty

Jag ska montera den sk hajfenan frågan ska den popnitas eller skruvas?

Water wetter ska fyllas på, ska man ha destilerat eller vanligt vatten eller är det färdigblandat ?

Vurpbrytaren skall monteras rätt den stängde av tändningen på LMS licens kurs senast.

Ska köpa någon form av projektor strålkastare att montera på hojen så den man kan köra lite gata här på landet.

Last edited:
2ono skrev:
2095085 Jag ska montera den sk hajfenan frågan ska den popnitas eller skruvas?

Water wetter ska fyllas på, ska man ha destilerat eller vanligt vatten eller är det färdigblandat ?

Jag skruvade fast hajfenan på gixxern.

Waterwettern blandar iaf jag med vanligt vatten, men har hört små fåglar säga att destillerat vatten ska ge bättre kyleffekt :va

Hojen står som den gjorde när jag köpte den. Startat en gång, aldrig åkt. :huvet

Hur sätter ni fast laptimern och mottagaren? Har funderat på kardborrband med tape men hittar inte vart jag kan köpa.

Last edited:
MagnusK skrev:
2095441 Hojen står som den gjorde när jag köpte den. Startat en gång, aldrig åkt. :huvet

Hur sätter ni fast laptimern och mottagaren? Har funderat på kardborrband med tape men hittar inte vart jag kan köpa.

Jag kör med självhäftande kardborre. Finns på tex Hornbach, Bauhaus, Silvan, K-rauta mm.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti