Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Klaga inte på putsen, det e ju faktiskt en dirtbike 
EDIT:F**k varför funkar det inte, skitdator :kocko

EDIT:F**k varför funkar det inte, skitdator :kocko
Last edited:



(Men tala inte om för henne att jag sagt så!
)
men... ja... jag släpper den tanken här och nu! 
