Garageporr ??

hemma nu så jag klonkar väl ut några till...........
 

Bifogat

  • DSCF0001.jpg
    DSCF0001.jpg
    94.8 KB · Visningar: 50
  • DSCF0002.jpg
    DSCF0002.jpg
    108 KB · Visningar: 35
  • DSCF0003.jpg
    DSCF0003.jpg
    115.4 KB · Visningar: 55
forts..........
 

Bifogat

  • DSCF0004.jpg
    DSCF0004.jpg
    115.7 KB · Visningar: 41
  • DSCF0006.jpg
    DSCF0006.jpg
    100.2 KB · Visningar: 37
  • DSCF0008.jpg
    DSCF0008.jpg
    113.2 KB · Visningar: 82
the last ones..........
 

Bifogat

  • DSCF0009.jpg
    DSCF0009.jpg
    101.7 KB · Visningar: 71
  • DSCF0010.jpg
    DSCF0010.jpg
    99.6 KB · Visningar: 39
  • DSCF0016.jpg
    DSCF0016.jpg
    111.6 KB · Visningar: 56
Tom Byron skrev:
Jag har satt på den gula rumpan... :tungan

Say no more!! ;)

Jaha, det betyder att du är ute och luftar maskinen lite nu och då, med andra ord ? Själv går jag här hemma och väntar... och väntar.... (fakturan anlände, men inte prylarna) och så har jag nog grillat sönder styrboxen på Aprilian också när jag skulle ladda batteriet - dyrt!! (och jag som tänkt ta en provtur lagom till helgen nu när den var ihopplockad efter tre månader)

Saknar du inte vibrationerna ? De går ju som en symaskin de där motorerna...
 
Verkar gå troll i din moppe! Hoppas den kommer börjar brumma snart, lider med dig ju :(

Åkte en tur igår, blev lagomt nöjd nu när det kom 5cm snö på typ en kvart idag, skönt att kunna frutta igår +7grader var det ju.

Nä precis, den vibbar inte......... känns lite avigt........ hehe men det går nog att vänja sig.

Den var lite väl "supermotard" över fjädringen, nu har jag släppt på allt å det känns mera bekant lixom....... Jag tror den e mera stiff än duken.......å den e stiff :)

Mera is å folket :Bugar

TomK skrev:
Say no more!! ;)

Jaha, det betyder att du är ute och luftar maskinen lite nu och då, med andra ord ? Själv går jag här hemma och väntar... och väntar.... (fakturan anlände, men inte prylarna) och så har jag nog grillat sönder styrboxen på Aprilian också när jag skulle ladda batteriet - dyrt!! (och jag som tänkt ta en provtur lagom till helgen nu när den var ihopplockad efter tre månader)

Saknar du inte vibrationerna ? De går ju som en symaskin de där motorerna...
 
Vad är det jag inte föstår? :va
typ inte lika
 

Bifogat

  • fs650_big1.jpg
    fs650_big1.jpg
    38.9 KB · Visningar: 35
En bakdel från en -02 samt MR rocksters barkbusters............. det är väl enda skillnaden från när den kom hem första gången :)

Joker skrev:
Vad är det jag inte föstår? :va
typ inte lika
 
Tom Byron skrev:
En bakdel från en -02 samt MR rocksters barkbusters............. det är väl enda skillnaden från när den kom hem första gången :)


And it ROX!
 
ok :) men var det inte du Byrolådan som var en KTM lover? :tungan
Är frambromsen bra?

But, i love it :Bugar ett bug för dig! :Bugar
 
Jo är klart! Men dax att gå vidare......(krattan har oxå åkt KTM en gång i tiden)

Frambromsen är..... yummie, alltså då jämnför jag med min -02 med beringerkit.....

det här biter styggt, men lättdoserat :)

Joker skrev:
ok :) men var det inte du Byrolådan som var en KTM lover? :tungan
Är frambromsen bra?

But, i love it :Bugar ett bug för dig! :Bugar
 
Tom Byron skrev:
Jo är klart! Men dax att gå vidare......(krattan har oxå åkt KTM en gång i tiden)

Frambromsen är..... yummie, alltså då jämnför jag med min -02 med beringerkit.....

det här biter styggt, men lättdoserat :)

Jag kan oxå bita styggt, men det vette faaaan om jag är så lättdoserad...
Husa är en posermoppe!
Såg Matrix del 3 igår.... Heda ÄR Mr. Smith har jag kommit fram till!!!!! :yoparty Vi måste klä ut dig mannen så vi får ta lite prooof på detta fenomen. Är det så att det här bara är Matrix vi lever i och att vi kan köra hoj är bara en illusion i våra hjärnor.... Tänk er tricken vi kan göra nästa sommar "if we just belive"... Saltomortal backflip med skruv i pick............ från stillastående!!!
Själv ska jag lära Jetskin att agera submarine. Och kanske lära mig åka fort på stora banor, det räcker för mig nästa år.... Supermono here i come! kanske.... Och bilen går bra? Och vart faaan är min stötdämpare!!?!?!?! *suck*








Detta inläg spoinsrades av Killkenny, Carlsberg, nåt billigt vitt vin och Reddbull & Jäger
 
MR Andersson !!!

Bara du inte biter i mig så blir jag glad, det får bara tito å chixen göra :)

Ebbe skrev:
Jag kan oxå bita styggt, men det vette faaaan om jag är så lättdoserad...
Husa är en posermoppe!
Såg Matrix del 3 igår.... Heda ÄR Mr. Smith har jag kommit fram till!!!!! :yoparty Vi måste klä ut dig mannen så vi får ta lite prooof på detta fenomen. Är det så att det här bara är Matrix vi lever i och att vi kan köra hoj är bara en illusion i våra hjärnor.... Tänk er tricken vi kan göra nästa sommar "if we just belive"... Saltomortal backflip med skruv i pick............ från stillastående!!!
Själv ska jag lära Jetskin att agera submarine. Och kanske lära mig åka fort på stora banor, det räcker för mig nästa år.... Supermono here i come! kanske.... Och bilen går bra? Och vart faaan är min stötdämpare!!?!?!?! *suck*








Detta inläg spoinsrades av Killkenny, Carlsberg, nåt billigt vitt vin och Reddbull & Jäger
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top