Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tom Byron skrev:Jag har satt på den gula rumpan...![]()
TomK skrev:Say no more!!
Jaha, det betyder att du är ute och luftar maskinen lite nu och då, med andra ord ? Själv går jag här hemma och väntar... och väntar.... (fakturan anlände, men inte prylarna) och så har jag nog grillat sönder styrboxen på Aprilian också när jag skulle ladda batteriet - dyrt!! (och jag som tänkt ta en provtur lagom till helgen nu när den var ihopplockad efter tre månader)
Saknar du inte vibrationerna ? De går ju som en symaskin de där motorerna...
Marals76 skrev:Gjort någon service än?![]()
Joker skrev:Vad är det jag inte föstår?![]()
typ inte lika

Joker skrev:Vad är det jag inte föstår?![]()
typ inte lika
Tom Byron skrev:En bakdel från en -02 samt MR rocksters barkbusters............. det är väl enda skillnaden från när den kom hem första gången![]()
Joker skrev:okmen var det inte du Byrolådan som var en KTM lover?
![]()
Är frambromsen bra?
But, i love itett bug för dig!
![]()
Tom Byron skrev:Jo är klart! Men dax att gå vidare......(krattan har oxå åkt KTM en gång i tiden)
Frambromsen är..... yummie, alltså då jämnför jag med min -02 med beringerkit.....
det här biter styggt, men lättdoserat![]()
Vi måste klä ut dig mannen så vi får ta lite prooof på detta fenomen. Är det så att det här bara är Matrix vi lever i och att vi kan köra hoj är bara en illusion i våra hjärnor.... Tänk er tricken vi kan göra nästa sommar "if we just belive"... Saltomortal backflip med skruv i pick............ från stillastående!!! Ebbe skrev:Jag kan oxå bita styggt, men det vette faaaan om jag är så lättdoserad...
Husa är en posermoppe!
Såg Matrix del 3 igår.... Heda ÄR Mr. Smith har jag kommit fram till!!!!!Vi måste klä ut dig mannen så vi får ta lite prooof på detta fenomen. Är det så att det här bara är Matrix vi lever i och att vi kan köra hoj är bara en illusion i våra hjärnor.... Tänk er tricken vi kan göra nästa sommar "if we just belive"... Saltomortal backflip med skruv i pick............ från stillastående!!!
Själv ska jag lära Jetskin att agera submarine. Och kanske lära mig åka fort på stora banor, det räcker för mig nästa år.... Supermono here i come! kanske.... Och bilen går bra? Och vart faaan är min stötdämpare!!?!?!?! *suck*
Detta inläg spoinsrades av Killkenny, Carlsberg, nåt billigt vitt vin och Reddbull & Jäger
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |