Garageporr ??

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Klaga inte på putsen, det e ju faktiskt en dirtbike :banana


EDIT:F**k varför funkar det inte, skitdator :kocko
 
Last edited:
provar med bara två då......... :va
 

Bifogat

  • husa0020.JPG
    husa0020.JPG
    117.5 KB · Visningar: 187
  • husa0019.JPG
    husa0019.JPG
    141.2 KB · Visningar: 127
Tom Byron skrev:
provar med bara två då......... :va

Mer Mer Mer!!!
Var på Dirtbike här i Sthlm o klämde på en idag.
Vad liten den är!! Men så fin!!! Ser bättre ut än på bild.
 
har ingen aning om vad det blir för stuff......... :)
 

Bifogat

  • husa0017.JPG
    husa0017.JPG
    107.6 KB · Visningar: 118
  • husa0015.JPG
    husa0015.JPG
    90.5 KB · Visningar: 78
  • husa0014.JPG
    husa0014.JPG
    92.2 KB · Visningar: 73
som sagt ... varken fotografen eller ljuset var rätt, å klaga inte på kameran, den var billigare än ktm-plast :tummenupp
 

Bifogat

  • husa0013.JPG
    husa0013.JPG
    83.2 KB · Visningar: 70
  • husa0012.JPG
    husa0012.JPG
    132.9 KB · Visningar: 80
  • husa0011.JPG
    husa0011.JPG
    109.6 KB · Visningar: 59
klaga int om det blir mycket lika, jag matar på :arsele
 

Bifogat

  • husa0010.JPG
    husa0010.JPG
    136.8 KB · Visningar: 104
  • husa0006.JPG
    husa0006.JPG
    131.2 KB · Visningar: 71
Mmmmmmmmmm Marabou

Kommer flera senare.........måste dra nu :yoparty
 

Bifogat

  • husa0005.JPG
    husa0005.JPG
    122.6 KB · Visningar: 76
:bow

Nu åker jag ner i garaget och lastar den där "gamla" saken som jag brukar brumma runt på... :kär (Men tala inte om för henne att jag sagt så! :7peta )
 
helt sjukt smidig över midjan lixom, luftboxen som man klämde åt stövlarna runt förut är nu borta, nu e det mest som att grensla en toarulle :)

Frambromsen är phet :yoparty

Mmmmm....

ME LIKE ALOT :hihi

420 skrev:
Mer Mer Mer!!!
Var på Dirtbike här i Sthlm o klämde på en idag.
Vad liten den är!! Men så fin!!! Ser bättre ut än på bild.
 
Trevligt, hörru......... jag var förbi inomhushallen idag. På Söndag var vi välkomna, verkade ha fått någe stuff på Lördag så det inte fanns tid

Är det okej?

Jag ska försöka sluta tidigare då istället...

Yasha skrev:
:bow

Nu åker jag ner i garaget och lastar den där "gamla" saken som jag brukar brumma runt på... :kär (Men tala inte om för henne att jag sagt så! :7peta )
 
420 skrev:
...Vad liten den är!! Men så fin!!! Ser bättre ut än på bild.
Jag håller med! Var lite avig när jag såg 04:an på bild, men när jag klämde på Hedas så blev jag förvånad! Den såg ju riktigt najs ut!!! :tummenupp Dock är jag lite putt på de svarta detaljerna, något som kan fixas iofs... på ett eller annat sätt! :hihi Heda har ju bytt ut den där blaffiga blåa rumpan oxå! :tungan

Lite och nätt, det är kanon! :banana
 
Tom Byron skrev:
Trevligt, hörru......... jag var förbi inomhushallen idag. På Söndag var vi välkomna, verkade ha fått någe stuff på Lördag så det inte fanns tid

Är det okej?

Jag ska försöka sluta tidigare då istället...
Det blir nog bra ska du se... :) Om nu gamla, härkiga 03 :or får existera i samma rum som din nya, fina 04:a... :(
 
Tom Byron skrev:
helt sjukt smidig över midjan lixom, luftboxen som man klämde åt stövlarna runt förut är nu borta, nu e det mest som att grensla en toarulle :)

Frambromsen är phet :yoparty

Mmmmm....

ME LIKE ALOT :hihi

Som att gränsla en toarulle??? :jisses :brinnerup

Ja ja fin är den iaf! :Bugar HEDAMOPPEN
 
Ghost skrev:
Som att gränsla en toarulle??? :jisses :brinnerup

Ja ja fin är den iaf! :Bugar HEDAMOPPEN
Hmm... :va om han var tjej, så KANSKE jag kunde förstå varför han valde den liknelsen eftersom Husan ändå är som en våt dröm mellan benen... eller var det så att man BLEV... :censored men... ja... jag släpper den tanken här och nu! :crash
 
Yasha skrev:
Hmm... :va om han var tjej, så KANSKE jag kunde förstå varför han valde den liknelsen eftersom Husan ändå är som en våt dröm mellan benen... eller var det så att man BLEV... :censored men... ja... jag släpper den tanken här och nu! :crash

:rodnar


:3freak
 
Jag har satt på den gula rumpan för att sympatisera med din hoj ju, det är EX-husajokkos bakdel, och EX-råckster barkisar.......... :tungan

Yasha skrev:
Jag håller med! Var lite avig när jag såg 04:an på bild, men när jag klämde på Hedas så blev jag förvånad! Den såg ju riktigt najs ut!!! :tummenupp Dock är jag lite putt på de svarta detaljerna, något som kan fixas iofs... på ett eller annat sätt! :hihi Heda har ju bytt ut den där blaffiga blåa rumpan oxå! :tungan

Lite och nätt, det är kanon! :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top