Ior
Guest
Hej Alla
Har precis köpt mig en Cat.
Dock saknar jag någonstan att ställa henne.
Kan någon av er hjälpa mig?
Mvh Glenn
Har precis köpt mig en Cat.

Mvh Glenn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PutteLiten skrev:Jag bor oxå på Elineberg. Det är jag som har den där röda XRen som låter över hela området...
Har du satt upp dig på garageplats?
Jag blev erbjuden en ganska omgående på Luggudegatan. Men jag ville inte ha det, har MC garage som det är nu.![]()
Ior skrev:Jo, det finns plats. Jag pratade med wallenstam igår. Var då orolig för att det var ett gemensamt garage. Visste inget om det, men nu när det har funkat bra för dig är det nog bara att slå till. Det hade dock varit skönt att ha någonstans där man kunde skruva lite också, men det får komma senare.
Ior skrev:Jag har stått i kö för garage sen 2001. Då menar jag helsingborgshem. Har inte fått något erbjudande alls.
Välkommen till SH !!!Ior skrev:Hej Alla
Har precis köpt mig en Cat.Dock saknar jag någonstan att ställa henne.
Kan någon av er hjälpa mig?
Mvh Glenn
PutteLiten skrev:PS, vill du skruva en kväll eller så så kan du alltid låna mitt MC garage.
Då slänger jag in min MC hos polarens bilgarage.
Ingen el, "hyfsat" med plats. Men man "får" inte meka där igentligen, men precis som Otee så har ingen klagat på mig ännu. Mindre jobb är ju ok, fast inget som läcker olja!
Otees plats kan mycket väll vara bättre än min.
Bara PMa mig om det så säger jag lite mer exakt var jag bor och så. Men först så kanske vi ska köra lite ihop och lära känna varandra...![]()
spirre skrev:Välkommen till SH !!!
Reggade dig idag såg jag..
www.RoH.se <-- Ett måste ifall du inte redan har hittat dit !!!!![]()
Ior skrev:har väl inte samma sug efter "nära döden upplevelser".![]()
:kocko
Ior skrev:Man får tacka.![]()
Vi får väl se om jag platsar. Det var ju ett tag sen jag körde och har väl inte samma sug efter "nära döden upplevelser".![]()
:kocko
Det skall i vilket fall som helst bli kul att köra båge igen. Jag skall hålla koll på när ni är ute.![]()
Mavve skrev:Får du, jag eller nån sånna upplevelser när vi kör kommer inte jag köra med roh.
//nu med eget konto igen![]()
PutteLiten skrev:Det är lungt. Vi brukar köra rätt lungt. Lite för fort, men väl inom marginalerna.
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |