Gammal ambulans som MC-transport ??

Ser riktigt kanon ut! Mycket snyggt byggt. Gummimattan blir prick över i istället för durkplåt eller bara måla. 2 hojar ser ju ut att gå in, men då skulle jag nog lasta hoj 2 baklänges för att nyttja bredden bättre.

Stödlager torde ju inte vara så svårt att fixa. Slå en signal till de som byggt om chassit så får du säkert hjälp om inte Volvo vet besked, de brukar ju använda standardgrejer eftersom det drar ner byggkostnad och lagerhållning.

Ser riktigt kanon ut! Mycket snyggt byggt. Gummimattan blir prick över i istället för durkplåt eller bara måla. 2 hojar ser ju ut att gå in, men då skulle jag nog lasta hoj 2 baklänges för att nyttja bredden bättre.

Stödlager torde ju inte vara så svårt att fixa. Slå en signal till de som byggt om chassit så får du säkert hjälp om inte Volvo vet besked, de brukar ju använda standardgrejer eftersom det drar ner byggkostnad och lagerhållning.

Hoj 2 får nog ställas baklänges ja..
Delar till dessa finns på volvo, slår man på regnumret så fick man upp den som ambulans, spaecialbygge eller nåt.
Beställde nya gasfjädrar till bagageluckan och det var inga problem iaf och billigt var det också. 263:- st, det tror jag inte man får en till en 945:a ens för :D

Nu börjar bygget bli klart, har knåpat ihop en liten ramp och på fredag ska den testas ordentligt då ska jag in till nya Rudskogen och åka lite :)

110713012.jpg

110713014.jpg

110713015.jpg

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden