Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha XG TRICKER https://www.blocket.se/annons/skane/yamaha_xg_tricker/1400897631
Var någon som var sugen på en sån här va?

Var någon som var sugen på en sån här va?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Två stycken till salu ju!Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha XG TRICKER https://www.blocket.se/annons/skane/yamaha_xg_tricker/1400897631
Var någon som var sugen på en sån här va?
View attachment 499368


1 krona på Tradera, och så får marknaden bestämma.Jag ska lägga ut en TTR600 som har nästan 2800 mil på mätaren.
Inget utställningsskick, men i såpass att man kan använda den utan att skämmas och att man kan använda den utan att vara rädd om den.
Däcken är sisådär 400 mil gamla, drivpaket är 200 som mest, och ljuddämparen är även den bytt i min ägo.
Vad tror vi är ett rimligt utgångspris?
Ja jäklars, ser fin ut men för 64 kan mam få mycket annat roligt på två hjul. Jag borde köpt en BRP när det kändes dyrt med fyrtio för en lågmilad

Vad gick den för?Hyfsat låga bud ännu så länge:
View attachment 499787View attachment 499788
![]()
MC Honda XL 500 S, Borlänge, Klaravik auktioner
MC Honda XL 500 S Märke: Honda Modell: XL 500 S Fordonsår hämtad från Transportstyrelsen: 1979 Årsmodell: 1979 Chassinummer/Serienummer: PDU15005744 Mätarställning: 32765km Drivmedel: Bensin CE-märkt: Ja Fordonsslag: MC Fordonsstatus: Påställd 1:a reg./1:a trafik sv.: 19861203 / 19870115...www.klaravik.se
Inte original, omlackerad och ser ut som omekrat till 21" fram.
Högsta bud 18100 sek. Reservationspris ej uppnått.Vad gick den för?
Det blev 19' som utgång.1 krona på Tradera, och så får marknaden bestämma.
Ingen minns en fegis!
Satt gaffelbälgen som avgasrör, ostabilt som fanDet här är en GAMMAL enstånka.
View attachment 500204
Aldrig hört talas om besiktningsdämpare?Satt gaffelbälgen som avgasrör, ostabilt som fan
Det är ju en sån där ny BSA med blockmotor?Det här är en GAMMAL enstånka.
View attachment 500204
56 år sen den motorn var ny. Dom nya indiska BSA väger 100 kg mer och har11 fler hästar.Det är ju en sån där ny BSA med blockmotor?
Jag har lite koll på dom där och skojade lite bara, sorry... B33 är gammal men B50 bara halvgammal ;-)56 år sen den motorn var ny. Dom nya indiska BSA väger 100 kg mer och har11 fler hästar.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |