Gamla enstÄnkor

Du menar en rimlig dagstur, eller vad?
Nu har vi hĂ€r i söder en lite annorlunda definition pĂ„ vad en rimlig dagstur innebĂ€r 😄. Jag har absolut inga problem med köra lĂ„ngt, körde för tvĂ„ Ă„r sedan VĂ€xjö-SkellefteĂ„ med endast stopp i GĂ€vle för bensin, mat och toalett. Men att köra samma strĂ€cka med slĂ€p Ă€r inte lockande.

20220827_185910.jpg

Cykeln har bÄde flera DalaÀlgar och SOE-flaggan pÄ lampmasken.

SÀljaren borde veta vÀrdet pÄ hojen.
Han har haft den sedan 2006, sÄ han har kanske inte hÀngt med i prisutvecklingen. 80st har redan sparat annonsen pÄ blocket, sÄ den Àr nog snart pÄ vÀg hem med ny Àgare...

Ahh, kunde inte hÄlla mig trots avstÄndet och kontaktade sÀljaren. Jag Àr tvÄa pÄ bollen, en annan har sagt att han skulle komma ikvÀll och titta pÄ den..... :(
DĂ€ Ă€ bar Ă„ Ă„k som man sĂ€ger norrut -😅kliar nĂ€stan i fingrarna efter en till nĂ€r sĂ„na hĂ€r dyker upp -en med 17” talon/excel Ă„ en gruskittad bredvid kan aldrig bli fel 😍

sĂ„g att annonsen Ă€r nedplockad sĂ„ den rullar nog lyckligt vidare pĂ„ gruset đŸ€˜đŸż

Last edited:
DĂ€ Ă€ bar Ă„ Ă„k som man sĂ€ger norrut -😅kliar nĂ€stan i fingrarna efter en till nĂ€r sĂ„na hĂ€r dyker upp -en med 17” talon/excel Ă„ en gruskittad bredvid kan aldrig bli fel 😍
Ja, finns den kvar efter den första spekulantens besök blir det nog en resa norrut...

Billigare blir dom nog inte nu

View attachment 502442
Jag blev inte den lyckliga köparen :grÄta. Men det positiva Àr att jag inte behöver sÀlja min Tenere och fÄ annonsen granskad i trÄden :lol. IstÀllet tröstköper jag en mc-lyft :hihi

Nyheter
PremiĂ€r för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var FinspÄ...

Ny 500-kubiks retro frÄn Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser frĂ„n H-D