Den där hade varit perfekt för mig att träna mig i den ädla lackeringstekniken.
Och den odödliga 660 motorn som sitter i XT, XTZ och MT, tyvärr är det väl förgasare på den där, men ändå!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den där hade varit perfekt för mig att träna mig i den ädla lackeringstekniken.
Och den odödliga 660 motorn som sitter i XT, XTZ och MT, tyvärr är det väl förgasare på den där, men ändå!

Ha ha, ja, precis.Tror väl det är några som lackat den där förut på prov för Ram och gaffelkrona är väl silver/alu från början förutom plasten som har garagelack
funderade mer på hur länge den körts med tanken lös i framkant men jag antar att det inte stör en del
View attachment 470377
Fin fint chassie på den där. Samma som på TZR125 Belgarda.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha SZ-R 660 ren. Objekt https://www.blocket.se/annons/ostergotland/yamaha_sz_r_660_ren_objekt/100239407
Får se hur länge den här blir kvar då ?
Den har ju säkert varit ikull, inga dekaler och taskig lack.Ha ha, ja, precis.
Därför skulle den vara perfekt för mig, det kan liksom inte bli sämre![]()
Precis men hade ju varit annat pris om den var kanonskick liksomDen har ju säkert varit ikull, inga dekaler och taskig lack.
Dom delar chassie med en 600 sports osoFin fint chassie på den där. Samma som på TZR125 Belgarda.
Men den är ju inte direkt vacker…..
Ja, det verkar vara någonting som måste manifesteras i alla fall...På A svarar jag: Man är angelägen att visa sin Gudstro.
På B är svaret: Medlemsskap i Frimurarorden manifesteras genom att flasha dödskallar högt och lågt.
Prospects är extra ivriga.

Ser ju väldigt ny ut ?Nöjd och glad
Precis övertygat en äldre gentleman att släppa sin XTZ660 till mig.
Körd från 1991-1995, sedan stått i ett uthus.
Blir spännande att ta isär och se hur allt klarat sig..
Haft en sån där av års 1994. Den där ser ju riktigt fin utNöjd och glad

Brorsan som kör Harley har som stenhårt krav på tillbehören att dom inte får ha kors eller döskallar, han hade flames, örnar och amerikanska flaggor på den listan också, men fick ge upp då Harleys egna tillbehör heter Scraming Eagle och ofta har örnar på, flames hittade han UNDER ett par forpinnar han hade köpt, och amerikaner och flaggor....Ja, det verkar vara någonting som måste manifesteras i alla fall...
Tydligen är det jäkligt fränt med dödskallar i alla fall![]()
Flames är coolt!Brorsan som kör Harley har som stenhårt krav på tillbehören att dom inte får ha kors eller döskallar, han hade flames, örnar och amerikanska flaggor på den listan också, men fick ge upp då Harleys egna tillbehör heter Scraming Eagle och ofta har örnar på, flames hittade han UNDER ett par forpinnar han hade köpt, och amerikaner och flaggor....
Ja, köpte den egentligen osedd som renoveringsobjekt, så jag blev ju glatt överraskad kan man sägaSer ju väldigt ny ut ?
Fläjms är alltid coolt, utom på bandanas.Flames är coolt!
Det där är ju egentligen drömmen att hitta.Ja, köpte den egentligen osedd som renoveringsobjekt, så jag blev ju glatt överraskad kan man säga![]()
Rätt lik min fast min hade rullat runt 4k dåNöjd och glad
Ja undra varför den är så där.. Milen är ju inte mycket för den om det stämmer. Haft 2 st en 98:a samt en 00:a.Vrak eller kap?
Gissar på vrak...
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda