Galna fransmän supermoto gatkörning

Undrar om man kan "slajda" så där med däck med bra grepp eller ska man ha lite slitna grejjer ( snackar om normal landsväg ikke bana! )? Eller är det bara att köra aggressivt som fan och visa hojjen vem som bestämmer? :D Ingenting är juh omöjligt :rolleyes:

Självklart!! Skitskoj..:yoparty

:D
Tänkte precis likadant (annat forum)
Lite synd att kamera hojen inte hänger med i vissa partier.

Men tänk på att han har kameran i vänsternäven :mattias

Underbart klipp var det hursomhelst, skaplig bild, skapligt ljud och att dom sen haft det goda omdömmet att inte totalt dränka motorljudet med värdelös skränig deathmetal som 75% av hojfilmsmakarna gör var ju ett stort pluss.

Skön rulle som bara den. Det där med att slajda tycker jag bara kommer naturligt så fort man sätter sig på en motard. Nästan som att det redan finns inbyggt i motorcykeln om man bara ligger på lite hårt.

Om man tycker det där är coolt o på "gränsen" så kan man ju åka på vilken supermoto tävling som helst o få en ny uppfattning ...eller varför inte testa på själv?

Har den i wmv format om någon vill spara den på datorn och titta lite mer senare, säg till så lägger jag upp den.

som sagt grymt!!!, har haft motard i tre dagar, he he har lite att lära inser jag.:bow

Ångrar bara att jag inte köpte motard tidigare:huvet

Tolf

Ja jävlar vad snabbt det gick på slutet.. Antar att det inte var första gången dom brassade på dom vägar. Någon som klurat ut vilka hojar dom körde på?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti