Galna fransmän supermoto gatkörning

Anmärkningsvärt skoj film, terra andra hojåkare gjorde han oxå, kan inte vara kul att råka ut för den där killen :)

Spela rollen, du ser väl hur barnen i den här tråden nästan kommer i byxorna när de ser filmen....tror du verkligen att folk inte har gjort likadant här i Sverige? Läser man en timme eller två här på sporthoj fattar man ju varför det gnälls så djävla mycket på oss hojåkare. :crash

Men fortsätt för all del att tycka sånt här är skitfräckt, ni gräver er egen grav när det gäller fritt hojåkande i framtiden.

Med en TDM lär du inte riskera att bli förväxlad med en ligist :såjaponken

Nej det kan man ju hoppas på, om Claes Tingvall får som han vill lär de ju höja premien med 20.000:-/helår för hojar över 100hk och alla under 35 år så skall du se att det blir bra...eller? :arsele

Du verkar sakna allt vad läsförståelse heter eller så är du ovanligt korkad.
Vad är det i första inlägget du inte förstår?

Du verkar sakna allt vad läsförståelse heter eller så är du ovanligt korkad.
Vad är det i första inlägget du inte förstår?

Hmm, sorry. Vet att du skrev det där i början men kunde inte hålla mig. Jag är bara allergisk mot Lunarstorm...och allt som påminner om det.

Hmm, sorry. Vet att du skrev det där i början men kunde inte hålla mig. Jag är bara allergisk mot Lunarstorm...och allt som påminner om det.

Svenska försäkringspremier & Claes Tingvall har ingenting att göra med om hur 2 snubbar kör hoj i Frankrike. Lär dig läsa, läs igenom forumsreglerna, skaffa körkort och släpp ditt gamla forum tills nästa gång.

Har fan aldrig sett någon svänga så tvärt/skarpt med en motard i de farterna :tummenupp

Skaplig kontroll hade han ju för övrigt också!!!

Sen blir jag lite fundersam hur man kan sätta sin egen hälsa åt sidan och bara köra :va ...jag kan det inte! Känns fan som att jag åker helt naken när jag kör i jeans å tröjja...

Har fan aldrig sett någon svänga så tvärt/skarpt med en motard i de farterna :tummenupp

Skaplig kontroll hade han ju för övrigt också!!!

Sen blir jag lite fundersam hur man kan sätta sin egen hälsa åt sidan och bara köra :va ...jag kan det inte! Känns fan som att jag åker helt naken när jag kör i jeans å tröjja...

jaja men nu är det inte du som åker i naturellt skinställ utan någon annan, så de är väll inte så mycke å bry sig om..

Inte för att vara tuff men jag känner mig trygg med att ni är så mångs som tycker de kört vilt/galet. Då är alltså hoj åkare ganska lugna killar alltså.

jaja men nu är det inte du som åker i naturellt skinställ utan någon annan, så de är väll inte så mycke å bry sig om..

Nej, jag ber om ursäkt!

Skiter blanka fan i om de kör ikull eller inte! Det var absolut inte menat som något "ja, och så undrar vi varför vi har så dyra försäkringar"- tal ifrån min sida...helt tvärt om, tycker de var grymma på att hantera sina hojar :tummenupp

Last edited:
Undrar om man kan "slajda" så där med däck med bra grepp eller ska man ha lite slitna grejjer ( snackar om normal landsväg ikke bana! )? Eller är det bara att köra aggressivt som fan och visa hojjen vem som bestämmer? :D Ingenting är juh omöjligt :rolleyes:

Censur/åsiktsförtryck är något jag inte alls gillar så skriv på du :tummenupp

Tack!

Iofs har smurfer rätt i att om han vill posta om sånt här och uttryckligen ber att man skall hålla sig borta eftersom det rör sig om idioti i filmen så får jag typ skylla mig själv. Nästa gång skall jag inte klicka med andra ord, finns bättre saker att bli förbannad över.

Fasen va det gick i kurvorna! Härlig kick dom grabbarna lär få på den där åkturen...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti