Slappa
Rage closed inside!
Men ge dig de där är ju inte ens filmat i Sverige!"Asså ja fattar innte vaffö det kåstar 55.000:- kronor per år nummera att fösäkra hojjen asså." - Hasse Helbäng 21 år 2015

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men ge dig de där är ju inte ens filmat i Sverige!"Asså ja fattar innte vaffö det kåstar 55.000:- kronor per år nummera att fösäkra hojjen asså." - Hasse Helbäng 21 år 2015
Nån som vet vad det är för låt i denna filmklipp?
http://www.dailymotion.com/playlist...deo/x3hjd3_bordeauxstunt-barbecue-ltr_extreme
Spela rollen, du ser väl hur barnen i den här tråden nästan kommer i byxorna när de ser filmen....tror du verkligen att folk inte har gjort likadant här i Sverige? Läser man en timme eller två här på sporthoj fattar man ju varför det gnälls så djävla mycket på oss hojåkare.
Men fortsätt för all del att tycka sånt här är skitfräckt, ni gräver er egen grav när det gäller fritt hojåkande i framtiden.
Nej det kan man ju hoppas på, om Claes Tingvall får som han vill lär de ju höja premien med 20.000:-/helår för hojar över 100hk och alla under 35 år så skall du se att det blir bra...eller?![]()
Du verkar sakna allt vad läsförståelse heter eller så är du ovanligt korkad.
Vad är det i första inlägget du inte förstår?
Hmm, sorry. Vet att du skrev det där i början men kunde inte hålla mig. Jag är bara allergisk mot Lunarstorm...och allt som påminner om det.
Hmm, sorry. Vet att du skrev det där i början men kunde inte hålla mig. Jag är bara allergisk mot Lunarstorm...och allt som påminner om det.
tänkte först att det där är ju fan ingenting. vad gnäller ni över. kollade lite mer ooooooo herre jävlar
Har fan aldrig sett någon svänga så tvärt/skarpt med en motard i de farterna![]()
Skaplig kontroll hade han ju för övrigt också!!!
Sen blir jag lite fundersam hur man kan sätta sin egen hälsa åt sidan och bara köra...jag kan det inte! Känns fan som att jag åker helt naken när jag kör i jeans å tröjja...
jaja men nu är det inte du som åker i naturellt skinställ utan någon annan, så de är väll inte så mycke å bry sig om..
Censur/åsiktsförtryck är något jag inte alls gillar så skriv på du![]()
Funkar med båda delarna, motorbromsa hårt bara så kommer "slajdandet"Undrar om man kan "slajda" så där med däck med bra grepp eller ska man ha lite slitna grejjer ( snackar om normal landsväg ikke bana! )?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |