Galna fransmän supermoto gatkörning

Anmärkningsvärt skoj film, terra andra hojåkare gjorde han oxå, kan inte vara kul att råka ut för den där killen :)

Spela rollen, du ser väl hur barnen i den här tråden nästan kommer i byxorna när de ser filmen....tror du verkligen att folk inte har gjort likadant här i Sverige? Läser man en timme eller två här på sporthoj fattar man ju varför det gnälls så djävla mycket på oss hojåkare. :crash

Men fortsätt för all del att tycka sånt här är skitfräckt, ni gräver er egen grav när det gäller fritt hojåkande i framtiden.

Med en TDM lär du inte riskera att bli förväxlad med en ligist :såjaponken

Nej det kan man ju hoppas på, om Claes Tingvall får som han vill lär de ju höja premien med 20.000:-/helår för hojar över 100hk och alla under 35 år så skall du se att det blir bra...eller? :arsele

Du verkar sakna allt vad läsförståelse heter eller så är du ovanligt korkad.
Vad är det i första inlägget du inte förstår?

Du verkar sakna allt vad läsförståelse heter eller så är du ovanligt korkad.
Vad är det i första inlägget du inte förstår?

Hmm, sorry. Vet att du skrev det där i början men kunde inte hålla mig. Jag är bara allergisk mot Lunarstorm...och allt som påminner om det.

Hmm, sorry. Vet att du skrev det där i början men kunde inte hålla mig. Jag är bara allergisk mot Lunarstorm...och allt som påminner om det.

Svenska försäkringspremier & Claes Tingvall har ingenting att göra med om hur 2 snubbar kör hoj i Frankrike. Lär dig läsa, läs igenom forumsreglerna, skaffa körkort och släpp ditt gamla forum tills nästa gång.

Har fan aldrig sett någon svänga så tvärt/skarpt med en motard i de farterna :tummenupp

Skaplig kontroll hade han ju för övrigt också!!!

Sen blir jag lite fundersam hur man kan sätta sin egen hälsa åt sidan och bara köra :va ...jag kan det inte! Känns fan som att jag åker helt naken när jag kör i jeans å tröjja...

Har fan aldrig sett någon svänga så tvärt/skarpt med en motard i de farterna :tummenupp

Skaplig kontroll hade han ju för övrigt också!!!

Sen blir jag lite fundersam hur man kan sätta sin egen hälsa åt sidan och bara köra :va ...jag kan det inte! Känns fan som att jag åker helt naken när jag kör i jeans å tröjja...

jaja men nu är det inte du som åker i naturellt skinställ utan någon annan, så de är väll inte så mycke å bry sig om..

Inte för att vara tuff men jag känner mig trygg med att ni är så mångs som tycker de kört vilt/galet. Då är alltså hoj åkare ganska lugna killar alltså.

jaja men nu är det inte du som åker i naturellt skinställ utan någon annan, så de är väll inte så mycke å bry sig om..

Nej, jag ber om ursäkt!

Skiter blanka fan i om de kör ikull eller inte! Det var absolut inte menat som något "ja, och så undrar vi varför vi har så dyra försäkringar"- tal ifrån min sida...helt tvärt om, tycker de var grymma på att hantera sina hojar :tummenupp

Last edited:
Undrar om man kan "slajda" så där med däck med bra grepp eller ska man ha lite slitna grejjer ( snackar om normal landsväg ikke bana! )? Eller är det bara att köra aggressivt som fan och visa hojjen vem som bestämmer? :D Ingenting är juh omöjligt :rolleyes:

Censur/åsiktsförtryck är något jag inte alls gillar så skriv på du :tummenupp

Tack!

Iofs har smurfer rätt i att om han vill posta om sånt här och uttryckligen ber att man skall hålla sig borta eftersom det rör sig om idioti i filmen så får jag typ skylla mig själv. Nästa gång skall jag inte klicka med andra ord, finns bättre saker att bli förbannad över.

Fasen va det gick i kurvorna! Härlig kick dom grabbarna lär få på den där åkturen...

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back