Gött

jasmine

R.I.P-FALLEN RIDERS
Gick med
16 Feb 2005
Hoj
R1-01
Årets första gazz idag,började med att nästan köra in i en bil med släp som svängde utan att visa att han svängde(gick bra).sen mötte jag en snut som förmodligen gärna tagit mig,ej påställd och oförsäkrad-ej reg skylt(fått ny regskylt dock ej satt på).det var ej meningen att jag skulle köra,men en vän kom förbi och jag frågade om han kunde passa ungarna en stund-måste passa på då.

Jefla skåningar,orättvist! :gnissla

Kan inte regeringen förbjuda olika årstider i vårt land,alla borde väl ha rätt att köra samtidigt,vart är rättvisan,va!

Henrik

Kan inte regeringen förbjuda olika årstider i vårt land,alla borde väl ha rätt att köra samtidigt,vart är rättvisan,va!

Henrik

Som norrlänning känner man sig som killen i klassen som fyllde år den 31/12, alla andra har kört moppe länge innan man själv får börja.

Henrik

Fick möte med en BMW GS-nånting vid Billeruds golfbana i Valnäs idag när jag åkte hem från Karlstad. Finns nåra tuffingar som är sugna här uppe hos oss tydligen :yoparty

laääääget alla skåningar var oxå ute och lufta hojen idag lite små kyligt va det........men roligt....va ute med min ny importerade cbr 900rr 98:a samt gixxer 600 srad....gazzade friskt på den skånska torra vägbanan.

Blev en runda idag här med =) Klart skönt ett tag innan kylan tog över

Henrik

ha,jag körde oxå...uppe i gnarp..

Tog en testrepa utanför jobbet i fredags efter att ha haft ner gasarna i molekyler, lyckades faktiskt få ihop det igen och tro det eller ej, den går BÄTTRE!

:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...