Gött

jasmine

R.I.P-FALLEN RIDERS
Gick med
16 Feb 2005
Hoj
R1-01
Årets första gazz idag,började med att nästan köra in i en bil med släp som svängde utan att visa att han svängde(gick bra).sen mötte jag en snut som förmodligen gärna tagit mig,ej påställd och oförsäkrad-ej reg skylt(fått ny regskylt dock ej satt på).det var ej meningen att jag skulle köra,men en vän kom förbi och jag frågade om han kunde passa ungarna en stund-måste passa på då.

Jefla skåningar,orättvist! :gnissla

Kan inte regeringen förbjuda olika årstider i vårt land,alla borde väl ha rätt att köra samtidigt,vart är rättvisan,va!

Henrik

Kan inte regeringen förbjuda olika årstider i vårt land,alla borde väl ha rätt att köra samtidigt,vart är rättvisan,va!

Henrik

Som norrlänning känner man sig som killen i klassen som fyllde år den 31/12, alla andra har kört moppe länge innan man själv får börja.

Henrik

Fick möte med en BMW GS-nånting vid Billeruds golfbana i Valnäs idag när jag åkte hem från Karlstad. Finns nåra tuffingar som är sugna här uppe hos oss tydligen :yoparty

Kan inte ni kryptera era inlägg med tanke på oss som fortfarande knapp ser över snöhögarna.:)
Jag vill också åka hoj.
Själv längtar jag tills jag får köra hoj ;)

Jag har sett hojar på väg till och från jobbet flera veckor nu, mestadels mc-bud, men i slutet på veckan började en del vanliga pendlare våga sig ut också :tummenupp

laääääget alla skåningar var oxå ute och lufta hojen idag lite små kyligt va det........men roligt....va ute med min ny importerade cbr 900rr 98:a samt gixxer 600 srad....gazzade friskt på den skånska torra vägbanan.

Blev en runda idag här med =) Klart skönt ett tag innan kylan tog över

Henrik

ha,jag körde oxå...uppe i gnarp..

Tog en testrepa utanför jobbet i fredags efter att ha haft ner gasarna i molekyler, lyckades faktiskt få ihop det igen och tro det eller ej, den går BÄTTRE!

:D

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back