Götebuuurgare

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjosan hejsan på Göteburgarna..

Jag ska till gööötet imurn å tääänkte då la att e plocka uppe ene visser RRRR1 frrun hammmnen.

Vad kan man hitta på imörn då! Är e fest nånstans ellah? Hört att de ska vara lite drrrraaaag i Gööötet va gelllller feesszzter.

Gött

:hördu
Göteborg suger! Jättetråkigt.

Ta det lugnt i buskarna grabben..

Polly skrev:

Men de visste jag inte! jag har blivit sagt att det rockar! Samt alla på TV säger ju att Göteborg är sveriges framsida.... måste ju vara sant då juh :lol

Jag vill äta Polly

Swedie skrev:
Tjosan hejsan på Göteburgarna..

Jag ska till gööötet imurn å tääänkte då la att e plocka uppe ene visser RRRR1 frrun hammmnen.

Vad kan man hitta på imörn då! Är e fest nånstans ellah? Hört att de ska vara lite drrrraaaag i Gööötet va gelllller feesszzter.

Gött

Gå på DankoJones konseren...det blir garaterat ett JÄVLA ÖS :rock :rock

Jag skall på Bishops Arm. Bästa puben i stan. Massor med öl och whiskey:)
Annars är nivå ett tips om man vill träffa babes....

///M

Nån som ska ut å vill hasa mig med? vet inte ett JOTA om Göteborg... vart där endast ett par gånger för att köpa grejer. Fast jag kommer dricka med måtta (säger jag alltid)

Polly skrev:

Ähhh, sluta nu.... Ni tokar vet inte vad ni talar...

Swedie, knalla lite på avenyn så lär du hitta lite kalas...

Är det lite lammkött du vill ha så knalla till Gamleport (fast jag skulle inte sätta min fot där iofs).... Rockenroll finns det på stickyfingers :rock.... Lite schysst softstämning med goa brudar på Nefertiti....

Eller riktiga gammeltackor på Bubbles på avenyn, det är en stor fin plåtdörr ner i en källare.... Mycket gemytligt ställe..... förresten, a.k.a "klimakterigrottan"...

lycka till, å fan va gött att hojen kommit hem till dig!!!

:hej

Swedie skrev:
Men de visste jag inte! jag har blivit sagt att det rockar! Samt alla på TV säger ju att Göteborg är sveriges framsida.... måste ju vara sant då juh :lol

Jag vill äta Polly

E döö gooo ällääärr!!!?? De pratar så konstigt där juh.

Jag var där på mässan i vintras (jag och 9 pojkar, vi bodde på en brandstation :tummenupp ) och vi var ute en kväll och festade. Tur att mina killkompisar var med för göteborgarna var då så hiiimla artiga och vänliga (även fulla göteborgare!) så man höll på å kräkas. Fast jag kanske va på fel ställe, typ nåt pensionärshak eller nåt. Det hette nåt med Avenyyyn tror jag..

Men visst, åk du dit! Akta dig för trevliga göteborgare bara! :D

Polly bor i Stockholm=Sveriges enda stad

Perra skrev:
Ta med dig hjälmen så kör vi en sväng :yoparty
Har ingen hoj att gasa med? ... eller.. va säger ja! Fast det sitter Californienskylt på hojen juh! Lär ju bli stoppad.. fast iofs kanske Polisen blir gla å se en Californisk skylt på en hoj.

Hojen i övrigt är i rätt osnyggt skick. Framändan å lysena är paj paj paj paj! Jag kraschade rätt hårt dagen innan jag åkte in i prison / anstallt / fängelse / blev arresterad / stog naken / ... suck.. så jag han ej fixa den.

Swedie skrev:
Har ingen hoj att gasa med? ... eller.. va säger ja! Fast det sitter Californienskylt på hojen juh! Lär ju bli stoppad.. fast iofs kanske Polisen blir gla å se en Californisk skylt på en hoj.

Hojen i övrigt är i rätt osnyggt skick. Framändan å lysena är paj paj paj paj! Jag kraschade rätt hårt dagen innan jag åkte in i prison / anstallt / fängelse / blev arresterad / stog naken / ... suck.. så jag han ej fixa den.

Ja det är nog ingen bra ide att köra med den då... Får bli nån annan gång :banana

Swedie skrev:
Nån som ska ut å vill hasa mig med? vet inte ett JOTA om Göteborg... vart där endast ett par gånger för att köpa grejer. Fast jag kommer dricka med måtta (säger jag alltid)

:hördu Varning! Festa med Swedie sker på egen risk! Medtag gummistövlar.

/ :4skrika (<---skrikande mamma Polly)

Polly skrev:
Stockholm=Sveriges enda stad
Tänk om det var så fortfarande!
Höhöhö, kommer ihåg den tid man kunde trycka ned det i halsen på stöddiga Sillastrypare :D

Närå, det är roligt folk de där Göteborgarna.

Swedie skrev:
Om du inte är snäll nu Polly så får du med Paraply nästa gång vi träffas! oki!!! :lol

Frida ÄR snäll :fakta *rädd för Swedie*

Bara sköööjja lite dööö!! Känner en kille i Göteborg som har en värstingtatuering över hela ryggen från den vältränade lilla rumpan upp i nacken, en ascool drake. Så oki, göteborgare e väl oki då :rolleyes: Bara jag som var elak mot honom. Stockholmare är elaka :fakta (jag skrev just att jag är snäll.. hm.. ibland då?)

Polly skrev:
E döö gooo ällääärr!!!?? De pratar så konstigt där juh.

Jag var där på mässan i vintras (jag och 9 pojkar, vi bodde på en brandstation :tummenupp ) och vi var ute en kväll och festade. Tur att mina killkompisar var med för göteborgarna var då så hiiimla artiga och vänliga (även fulla göteborgare!) så man höll på å kräkas. Fast jag kanske va på fel ställe, typ nåt pensionärshak eller nåt. Det hette nåt med Avenyyyn tror jag..

Men visst, åk du dit! Akta dig för trevliga göteborgare bara! :D

Polly bor i Stockholm=Sveriges enda stad

Haha, jag vet nog vad som hände egentligen...... Fina flickan från den fiiiina staden kom ner till oss bonnläppar och sillstrypare (Är inte det bohuslänningar?) och trodde hon skulle vara speciell med sin fina dialekt och allt.....
Men här dömer vi inte hunden efter språket eller vad det heter..... :tungan
Om du inte vill så sklipper du komma hit, vi har så mycket fler trevliga tjejer här redan........ :dummer

Swedie, kolla med Gurra här på forumet eller på wcx hemsida, han tjötar alltid på oss med tjejlås om att dricka sprit, han kan säkert dra ihop ett muntert gäng......... :fyllisar

b-man skrev:
Haha, jag vet nog vad som hände egentligen...... Fina flickan från den fiiiina staden kom ner till oss bonnläppar och sillstrypare (Är inte det bohuslänningar?) och trodde hon skulle vara speciell med sin fina dialekt och allt.....
Men här dömer vi inte hunden efter språket eller vad det heter..... :tungan
Om du inte vill så sklipper du komma hit, vi har så mycket fler trevliga tjejer här redan........ :dummer

Swedie, kolla med Gurra här på forumet eller på wcx hemsida, han tjötar alltid på oss med tjejlås om att dricka sprit, han kan säkert dra ihop ett muntert gäng......... :fyllisar

...sa killen från Frrröööölunda :D

Nu ska vi inte kriga! Alla vet ju ändå att stockholmare är bäst! :gnissla

(hallå eller! tjejer kan faktiskt oxå va ironiska! tycker om alla pojkar i alla städer, bara de har hoj :hihi )

okej

jag e på, lovar

säg bara till jag är alltid ute på helgerna !!!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park