Götebuuurgare

ring mig...xxxxxxxxx.. eller skicka mig ditt nummer eller nått !! Vill ut en sväng iaf .. tar med extra kläder utifall jag spyr... (skulle vara för att jag tänker på Polly (godis såklart)).

behöver även nått nummer (gärna till en tjej :rolleyes:) utifall jag springer vilse så jag kan bli ledd hem (vart de nu än må vara). :yoparty

det låter bra Nalken! Fast Polly har ett väldigt bra grepp om mig just nu.. står över.

Polly skrev:
:hördu
Göteborg suger! Jättetråkigt.

Ta det lugnt i buskarna grabben..

Hörru, hade vi inte den diskussionen för ett tag sedan? Och etablerade att Gbg var bäst? Eller nåt annat moget.....

Aja, jag sitter på X2000 till Sthlm i morgon, är det någon som har en idé om vad som bör göras där? Eller är det bara att masa sig ner till stationen 19.10 för att ta pilen hem igen?

men då! polarn som skulle me kan inte följa med längre! Nu måste jag åka ensam juh! Nån som vill haka på :va :huvet

:fyllisar

Swedie skrev:
men då! polarn som skulle me kan inte följa med längre! Nu måste jag åka ensam juh! Nån som vill haka på :va :huvet

:fyllisar

ska du ner till mina trakter!? :banana

kan då rekommendera trägårn i gbg.. :tummenupp

kommer du nu i helgen sa du!? hm.. jag har nog en del hemkört i skafferiet så vill du se borås så är det bara o dyka upp ... :fyllisar

det blir raka spåret ner iaf! Om det finns en fest på hemvägen ... eller i göteborg så...

Det är imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om 18 timmar har jag min hoj .. eller iaf slickat på den.

Nalken skrev:
Om du vill så kan vi ta och berätta vad som hände när Polly hälsade på i Uppsala.. :)

:skrämd

Nä, jag gör aldrig bort mig så jag har ingen aaaning om vad du syftar på :gnissla

Man måste ju underhålla småstadsborna så gott man kan

:notme

POLLY skrev! Nä, jag gör aldrig bort mig så jag har ingen aaaning om vad du syftar på :gnissla

Man måste ju underhålla småstadsborna så gott man kan

Uppenbarligen har du gjort bort dig på denna tråden.
du ser ut som en sött liten tös :kär och du hade gärna fått åka med mig och min R1 men med den attityden :mad: e typ lika intressant som ROSANNE BARR............ :arsele

Last edited:
Vroom skrev:
Uppenbarligen har du gjort bort dig på denna tråden.
du ser ut som en sött liten tös :kär och du hade gärna fått åka med mig och min R1 men med den attityden :mad: e typ lika intressant som ROSANNE BARR............ :arsele

Man måste väl kunna skoja lite, men du kanske tar det på allvar och det är synd. Känner hur många trevliga göteborgare som helst! De flesta har dock humor :rolleyes:

F.ö. är det inte kul å sitta bakpå. Finns dock snälla pojkar som lånar ut Rettor till mig :tummenupp Fast de hatar inte mig utan vet att jag skämtar ganska friskt.

Reta inte upp dig på mina inlägg utan ha nu en superkul helg istället! :fyllisar

Mattias skrev:
Hohoho! Göteborgare är som öppna sår. Vi 08-or är saltet.
Ja hahaha.
Sitt mindervärdeskomplex kommer dom aldrig komma över :D
Läs allt Polly skrev grabbar så fattar ni ironin :fakta

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...