Göteborgsvarvet

real

Rika Barn Leka Bäst
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NS400R -85 och KTM 620 SuperMotard -97
Någon här som skall springa Göteborgsvarvet ?
Isåfall vad siktar ni på för tid ?

Skall själv försöka ta mig runt, men har inte kunnat träna så mycket som jag tänkt, men under 2 timmar är målet.

Ska springa såklart!
Tiden blir det nog lite si och så med, har varit skadad i knät under vintern. Runt 1.40 kanske.

1.40 med skadat knä är inte illa :tummenupp

Funderar på en sväng runt milbanan i Skatås ikväll.

Jag springer för 8:de året i rad... har inte blivit nåt tränande alls hitills pga. problem med en fotled...

hinner jag bara springa 2-3 gånger innan så skall jag väl kunna springa runt på 1.40-1.45 ungefär... har hamnat på de tiderna innan när jag sprungit otränad... :hej

Ni måste ha rätt bra grundkondition om ni "otränade" springer på 1.45 :bow

Anmälde mig för några dagar sedan så man får väl starta längst bak :( så tiden beror väl på hur pass bra man lyckas kryssa sig förbi alla kenyaner i de bakre leden... man får spurta över broarna där det är lite mer utrymme :D

Nu skulle man haft en Sporthoj-T-shirt att springa varvet med, lite varmt med college-tröjan.

Då borde jag vara extremt vältränad med tanke på att ingen av mina hojar har elstart. Hur fungerar en sådan :confused:

Ska inte springa i år, men har sprungit 2 ggr tidigare. Bästa tid var runt 1.35.

Jag får f-n hårdträna på slutet om jag inte skall få komplex i detta sällskapet :crash

Last edited:
Jag tänker sitta på min balkong och knäcka en kall bira när ni springer förbi... Skulle stupa innan jag kommit till starten ens!

:öl

Last edited:
Ska springa om mitt knä hinner bli bra, vek det lite väl mycket framåt när jag avslutade slalom sesången :crash
Men nu kan jag iaf gå med det, så det ska nog kunna gå att springa om en månad....tror jag.

SmacK skrev:
Sprang förra året på 1.58.20 det ska slås i år.

Då ligger du och jag nog på samma nivå tror jag.
Jag skall i allafall ut och springa i eftermiddag. Skall på invigningsfest ikväll, men jag hinner nog springa innan om jag sticker lite tidigare från jobbet.

Eftersom Göteborgsvarvet är lite långt bort... så satsar jag på att springa St:Eriksloppet i Stockholm i år igen....:) Men det är oxå en halvmara....

Jag sprang förra året på tiden 1. 56. 34 .... känns som en helt OK tid.... om man jämför.... ;) målet är att putsa till under 1.50 vi får väl se hur det går....

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar