Göteborgsvarvet

real

Rika Barn Leka Bäst
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NS400R -85 och KTM 620 SuperMotard -97
Någon här som skall springa Göteborgsvarvet ?
Isåfall vad siktar ni på för tid ?

Skall själv försöka ta mig runt, men har inte kunnat träna så mycket som jag tänkt, men under 2 timmar är målet.

Ska springa såklart!
Tiden blir det nog lite si och så med, har varit skadad i knät under vintern. Runt 1.40 kanske.

1.40 med skadat knä är inte illa :tummenupp

Funderar på en sväng runt milbanan i Skatås ikväll.

Jag springer för 8:de året i rad... har inte blivit nåt tränande alls hitills pga. problem med en fotled...

hinner jag bara springa 2-3 gånger innan så skall jag väl kunna springa runt på 1.40-1.45 ungefär... har hamnat på de tiderna innan när jag sprungit otränad... :hej

Ni måste ha rätt bra grundkondition om ni "otränade" springer på 1.45 :bow

Anmälde mig för några dagar sedan så man får väl starta längst bak :( så tiden beror väl på hur pass bra man lyckas kryssa sig förbi alla kenyaner i de bakre leden... man får spurta över broarna där det är lite mer utrymme :D

Nu skulle man haft en Sporthoj-T-shirt att springa varvet med, lite varmt med college-tröjan.

Då borde jag vara extremt vältränad med tanke på att ingen av mina hojar har elstart. Hur fungerar en sådan :confused:

Ska inte springa i år, men har sprungit 2 ggr tidigare. Bästa tid var runt 1.35.

Jag får f-n hårdträna på slutet om jag inte skall få komplex i detta sällskapet :crash

Last edited:
Jag tänker sitta på min balkong och knäcka en kall bira när ni springer förbi... Skulle stupa innan jag kommit till starten ens!

:öl

Last edited:
Ska springa om mitt knä hinner bli bra, vek det lite väl mycket framåt när jag avslutade slalom sesången :crash
Men nu kan jag iaf gå med det, så det ska nog kunna gå att springa om en månad....tror jag.

SmacK skrev:
Sprang förra året på 1.58.20 det ska slås i år.

Då ligger du och jag nog på samma nivå tror jag.
Jag skall i allafall ut och springa i eftermiddag. Skall på invigningsfest ikväll, men jag hinner nog springa innan om jag sticker lite tidigare från jobbet.

Eftersom Göteborgsvarvet är lite långt bort... så satsar jag på att springa St:Eriksloppet i Stockholm i år igen....:) Men det är oxå en halvmara....

Jag sprang förra året på tiden 1. 56. 34 .... känns som en helt OK tid.... om man jämför.... ;) målet är att putsa till under 1.50 vi får väl se hur det går....

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!