Göteborgsvarvet 15 Maj!

Marcus skrev:
1.40.30 får man vara nöjd med med tanke på den blygsamma träningen och matchvikten...sova gott kommer man göra inatt iaf.

Vad fick du för tid nu då katten? Du väger väl en 15-20 kilo mindre än mig, så jag borde få dra av lite handicap! :tungan

Min tid var inget att skryta med. Men jag har inte tagit ett löpsteg sen varvet förra året heller så...

Jävlar va stel jag är idag... :näsblod

Sprang mitt första Göteborgsvarv igår!
Jäklar va kul det va... :tuttar

Startade i 10'onde startgrupp vilket innebar att segraren gått i mål 5 minuter innan man släpptes iväg!
Det var kö hela vägen och det där om att hålla vänsterfilen öppen för snabbare löpare fungerade ju inte alls! :3freak

Jag va knappt trött alls under loppet trots att jag knappt tränat nån löpning alls det snaste året!
Kilometrarna bara rullade på..... :)

Det stod folk längs hela slingan förutom på Älvsborgsbron av förklarliga skäl!
Vilken folkfest det va, band som spelade i varenda hörn och fullt med skrålande fyllon vid sidan. :fyllisar
Många snygga dräkter var det med, stringtrosor verkar poppis, kanske ska köra med det nästa år.... :lol

....för jag måste ju spöa årets tid ordentligt! (1.42.04)

PS. Är ganska stel idag!!!!! .DS

Sprang gjorde vi!!!

Tiden är väl inte så mycket att hurra över, men med tanke på att vi stannade för att äta två gånger, och för att dricka minst tio gånger så får man vara nöjd...

2,47 är ingen höjdare, men trots allt så var
det 7000 pers som sämre än vi! :rofl (och då var nog merparten av dom nyktra också..)

Tack till alla er som bjöd oss på martini, chilinötter, vin, whisky, öl, revbenspjäll, sallad, hamburgare, konjak, godis, cider osv. Utan er hade vi aldrig kommit runt!! :Bugar

Bifogat

Thundercat skrev:
Vilken startgrupp startar du i?

Lite sent svar nu, men jag startade i 6:an. Tiden landade på 2:03. Hade la tänkt mig under 2 timmar, men det tar jag nästa år :) Kul å va me i alla fall!.

Nyheter
H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich