Göteborgsvarvet 15 Maj!

uuuuuh!!! 21km hade jag aldrig pallat. Hur jag än gör. Tror inte jag hade klarat 10km på en bra tid heller... eftersom jag har en grov benhinnesinflamation i båda benen som har sugit bort min kondis som en svamp!!

Jag ska springa..om jag inte kommer på någon bra anledning till att
slippa....jag tänker så det knakar :huvet

Jag ska springa!! Dock så har jag inte sprungit en meter sedan januari pga höftkrångel + att weeman här på sh ska med och en anna kompis, så det blir några bärs på fredan med.. Men men.. Runt kommer man väl alltid!!

Är det nån som vet vart man kan åka och fiska på lörd. fm?? helst ska det vara spårvagnsavstånd dit!

juha01 skrev:
Är det nån som vet vart man kan åka och fiska på lörd. fm?? helst ska det vara spårvagnsavstånd dit!

Poseidon, kliv av på Valand eller korsvägen, sen är det bara 2-3 minuters promenad :rofl

Gubben mitt i pölen har ju iaf fått napp :))

Mark skrev:
Poseidon, kliv av på Valand eller korsvägen, sen är det bara 2-3 minuters promenad :rofl

Gubben mitt i pölen har ju iaf fått napp :))

Tror nog att det kan finnas en och annan gärs tom mitt i stan, den där bäcken ni har... :tungan

Vad ska man göra när man tar med lantisar till stan vars första fråga är: "tror du att vi kan åka och fiska innan varvet??" :confused:

usch... springa...

varför utsätta sej??
man kan ju bli svettig... :dummer

då finns det trevligare sätt att bli svettig på... :7peta

Thundercat skrev:
Snart dags för start. 15.08 bär det iväg...

Vad har jag gett mig in på....? :dummer

Det borde du väl veta om du startar så tidigt...? :)
Det e min tur kl 15.41

Själv sitter jag på min balkong på Slottsskogsgatan och ser hur ni flåsar förbi. Hmmmm... om man skulle öppona en kall och njuta av solen :fyllisar

gladh

Sådär, då har loppet startat och det känns ganska så skönt att sitta på balkongen och softa medans calorierna förbränns på gatan nedanför. Osökt kommer jag att tänka på naturbilderna på fjälllämlar som i gruppsykos kastar sig utför klippbranter. Alla som springer är så oerhört djupt koncentrerade och stirrar rakt fram. och sliter i klunga efter klunga.
Aja, kul att kolla är det iallafall. Enda minuset är att min "flyktväg för hojen" är spärrad, så nåt åka blir det inte på den närmaste timmen eller två.

Hoppas det går bra för er som är ute i spåret och sliter. :hej

gladh

Thundercat skrev:
Om en vecka är det dags för 21km på asfalt, någon härifrån som skall springa?
Jag ska springa. Jag funderar på att börja träna snart, fast det kanske är för tidigt att börja nu. Jag vill ju inte bli övertränad... :hihi

Jag tränar med biran i näven just nu.......

//Mats Med biran

Spring ni! Själv har jag kört hoj i sju timmar idag. :D Blir nog en timme till eller två lite senare kanske.

Nå? Hur gick det för er nu då? Kom ni i mål?

DumDum skrev:
Spring ni! Själv har jag kört hoj i sju timmar idag. :D Blir nog en timme till eller två lite senare kanske.

Jag kom runt med livet i behåll... :D

Jag lär ju inte få bragdmedaljen för min tid iaf... :hihi

DumDum skrev:

Har du fått igång RD:n nu eller har du skaffat nytt material? :)

Last edited:
1.40.30 får man vara nöjd med med tanke på den blygsamma träningen och matchvikten...sova gott kommer man göra inatt iaf.

Vad fick du för tid nu då katten? Du väger väl en 15-20 kilo mindre än mig, så jag borde få dra av lite handicap! :tungan

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back