bebbe skrev:Tror att det skulle bli bra. Om jag hinner få ihop hojen så lär jag följa med![]()
Låter bra det. Får kolla 5 dygns prognosen o se hur det ska bli..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bebbe skrev:Tror att det skulle bli bra. Om jag hinner få ihop hojen så lär jag följa med![]()
har du råd med det??fogerty skrev:Nej hinner aldrig till 18.30 tyvärr, har två maskiner till å tvätta, sen ska det torka också ju. Jag skickar pm till dig nästa gång jag tar en tur. Jag lovar
![]()

Mookie skrev:hade planerat att köra med ikväll men blev fördröjd av ett gäng otrevliga kärringar på jobbet och kom hem först vid 17:55 QUOTE]
Vadå, blev deras ungar lika fula på korten som i verkligheten eller![]()
bebbe skrev:Vadå, blev deras ungar lika fula på korten som i verkligheten eller![]()
Hultan skrev:Fan det var ju pissväder idag! usch för regn!!

Jag har fan oflyt med hojar.... Möjligen beror det på taskig karma
Man kan ju alltid hoppas att ett kopplingshandtag till KTM passar, får ta en sväng förbi Superbike i morgon.Coola Ola skrev:Men kuk.... Har hunnit köra typ 100 mil med fixad hoj så välter den i förrådet så att kopplingshandtaget går av![]()
Jag har fan oflyt med hojar.... Möjligen beror det på taskig karma
Man kan ju alltid hoppas att ett kopplingshandtag till KTM passar, får ta en sväng förbi Superbike i morgon.
bebbe skrev:Hehe, nu måste jag faktiskt garva lite. Känns skönt med någon som har mer otur än mig självFöresten så har jag ett kopplingshandtag liggandes. Det kanske passar?
Coola Ola skrev:Men kuk.... Har hunnit köra typ 100 mil med fixad hoj så välter den i förrådet så att kopplingshandtaget går av![]()
Jag har fan oflyt med hojar.... Möjligen beror det på taskig karma
Man kan ju alltid hoppas att ett kopplingshandtag till KTM passar, får ta en sväng förbi Superbike i morgon.
drivpaketet visade sig också vara helt ruttet (jo det borde jag sett innan)
hastighetsmätare lade av, samt div. andra el-fel som uppdateras fortlöpande...
Absolut... Inte ett moln eller vindpust nånstansfogerty skrev:Nejdå jag å sharpedge va ute ikväll, helt vindstilla å klarblå himmel![]()
![]()

Har stålmannen spandex??Skorpan skrev:ska du ut o åka idag hultis?? nån mer??
Ja för fan! Om det är torrt!Skorpan skrev:ska du ut o åka idag hultis?? nån mer??
Heheh.. Man måste ju passa på!sharpedge skrev:Har stålmannen spandex??![]()
kan inte på kvällen men nu på dan kan jag...Hultan skrev:18 kanske, vid gp?
Hur ser det ut för er?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |