Hehehe, jo iofs... Men jag ser ju inget ju!!IRON MAN skrev:Ljust visir är för fjollor ju![]()

Fan, var det det enda kortet jag fastna på föressten?
Maaan, jag måste lära mig hjula lite mer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehehe, jo iofs... Men jag ser ju inget ju!!IRON MAN skrev:Ljust visir är för fjollor ju![]()
finns inget dåligt väder-bara dåliga kläderbebbe skrev:Var ute och körde en sväng förrut. Var svinkallt hjuuuu![]()
jag kanske kan,skriver ikväll om jag kan eller intePacMan skrev:Blir det 12:00 på GP på lördag om vädret är OK eller?
hållundan skrev:Skåååårrrrpppaaaaan. Jag kom ihåg att ta med ditt lås te götet nu...
Det finns hos mor å far i L.A!
![]()
Skorpan skrev:finns inget dåligt väder-bara dåliga kläder![]()
ähhh, vaffan, försvarets kalsonger och fältskjorta 90 gör susen...bebbe skrev:Mmm........ att jag körde med ett perforerat ställ och sommar handskar gjorde nog inte saken bättre. Men det var varmt när jag åkte iväg hhhjuuuuuu![]()
Jag lider med dig mannen, det ar bara att göra det igen, du kommer ju säkert få kortet tidigt i vår i värsta fall, och har du en hel sommar framför dig!gojje skrev:KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!
![]()
jag fick 51 jävla poäng!!! kunde man inte fått typ 25 eller nåt så man vet att man e kass... en poäng från att vara på väg mot mitt älskade mc-kort.... buhuuu...
jaja.. bättre lycka nästa gång!![]()
Det var nog styrkeordet som inledde som fick mig att slinta där.. ;-)Mookie skrev:Läs om, läs rätt.![]()
Mycket går nog att kalla Gojje för men man, nääääää. Det är hon inte.
gojje skrev:KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!
![]()
jag fick 51 jävla poäng!!! kunde man inte fått typ 25 eller nåt så man vet att man e kass... en poäng från att vara på väg mot mitt älskade mc-kort.... buhuuu...
jaja.. bättre lycka nästa gång!![]()
hållundan skrev:ähhh, vaffan, försvarets kalsonger och fältskjorta 90 gör susen...
Jag ska ev köra ner till Halmstad imorrn, nej på söndag, om det blir bizniz...
![]()
Kanske det kanske, det kanske blir nåt kanske. Fast jag vet inte riktigt, beror på om hon är fin nog...bebbe skrev:Va blire bizniz pårå, va!
599bebbe skrev:Alien
400 eller 750
![]()
nittifäm.Hultan skrev:Vad är det för årsmodell Hållundan?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |