Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Coola Ola skrev:
Jag var lite sugen på att åka hoj med er i går kväll men såg i efterhand att ni redan var ute och körde när jag ringde. Blev ändå att jag satt kvar på skolan till efter åtta med 3D Studio Max.... Sitta o vänta på renderingar är fan inget skoj. Måste dit imorrn också. Kanske kan bli lite hojåka på kvällen imorrn iofs, om du är sugen?
jag är på kanske,ring mej när du är ute (inte säkert jag sitter hemma o ser tråden) :tummenupp
 
Skorpan skrev:
jag är på kanske,ring mej när du är ute (inte säkert jag sitter hemma o ser tråden) :tummenupp


Nu till 12:00 verkar det inte hinna bli torrföre så vi får hoppas att det blir bättre lite senare idag.
 
Skorpan skrev:
kom precis hem från en kvällsrunda nu :tummenupp

Va?! Skojar du? Jag körde från Hisingen till Majorna (10-minuters tur) för nån timme sen o det var illa nog.... Blåst och regn är inte mitt recept på en trevlig hojtur iaf.... :mad:
 
Coola Ola skrev:
Va?! Skojar du? Jag körde från Hisingen till Majorna (10-minuters tur) för nån timme sen o det var illa nog.... Blåst och regn är inte mitt recept på en trevlig hojtur iaf.... :mad:
nää,håller med-det e bättre med bil...och varmare!!! :hihi
 
Skorpan skrev:
yepp-MED BILEN :D
det regna ju så det fick bli bil istället men en kvällsrunda blev det iaf :tummenupp :lol
Hehehe.. ok, där ser man!
Min knarr står delvis kåplös i garaget för koll efter mitt el-fel.. surt, kan va så att min säsong är slut, den funkar, men jag vet ju inte om det kanske skadar att köra.. Vill hitta felet först..
 
Hultan skrev:
Hehehe.. ok, där ser man!
Min knarr står delvis kåplös i garaget för koll efter mitt el-fel.. surt, kan va så att min säsong är slut, den funkar, men jag vet ju inte om det kanske skadar att köra.. Vill hitta felet först..

vad är det som strular då?
 
Miss_Orchidee skrev:
ska det inte bli fint väder på onsdag??

i så fall kan vi ju köra en sväng vid 18:00? eller??
Blir säkert bra! Bara jag har hojen hos mig då.. Skall lämna in den så fort det blir torrt ute..
Lite el-fel.. :-(
 
Miss_Orchidee skrev:
ska det inte bli fint väder på onsdag??

i så fall kan vi ju köra en sväng vid 18:00? eller??


Jag e på.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top