Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Skorpan skrev:
risken är stor,tyvärr....
jävla väder :huvet


Fasiken också... då får vi köra ikväll istället... eller jag ska köra ikväll istället, satsar på GP Kl.18.00 antar att det är fler där vid den tiden.. :)

satsar på dom säkra korten :hihi

ses senare idag!
 
Miss_Orchidee skrev:
Fasiken också... då får vi köra ikväll istället... eller jag ska köra ikväll istället, satsar på GP Kl.18.00 antar att det är fler där vid den tiden.. :)
Låter bra. Kommer 18.00.
Ingen som e sugen på en tur innan dess?
 
back in black skrev:
Låter bra. Kommer 18.00.
Ingen som e sugen på en tur innan dess?

nej jag ska ha fotokunskap nu....så inget tidigare idag alls! trötta inte ut er nu när vi ska köra ikväll.... :tungan
ska vi köra vid 18.00 och åka nånstans och käka sen kanske?? jag är utsvulten redan nu, alla vet ju hur skolmaten är :)
 
Miss_Orchidee skrev:
nej jag ska ha fotokunskap nu....så inget tidigare idag alls! trötta inte ut er nu när vi ska köra ikväll.... :tungan
ska vi köra vid 18.00 och åka nånstans och käka sen kanske?? jag är utsvulten redan nu, alla vet ju hur skolmaten är :)
Ingen risk att jag blir för uttröttad av lite moppeåka (kanske om du var med iofs. Du kör så konstigt vid dom där röda lyktorna. DÅ blir jag trött)
Ses kl 1800 då
 
back in black skrev:
Ingen risk att jag blir för uttröttad av lite moppeåka (kanske om du var med iofs. Du kör så konstigt vid dom där röda lyktorna. DÅ blir jag trött)
Ses kl 1800 då

jag brukar stanna och titta på julpyntet...... och jag tror faktiskt på :tomten också..... :hihi
 
Miss_Orchidee skrev:
nej jag ska ha fotokunskap nu....så inget tidigare idag alls! trötta inte ut er nu när vi ska köra ikväll.... :tungan
ska vi köra vid 18.00 och åka nånstans och käka sen kanske?? jag är utsvulten redan nu, alla vet ju hur skolmaten är :)
Åka och lite käk låter fint, jag dyker upp!
Syns sen!
 
Jag ska ta mig ut till kungsbacka och lite till efter 18.15 .. är det någon som känner för att akkompagnera mig den biten på någon skojsig väg?
 
sharpedge skrev:
Jag ska ta mig ut till kungsbacka och lite till efter 18.15 .. är det någon som känner för att akkompagnera mig den biten på någon skojsig väg?

Jag tänkte köra en sväng ikväll, ses på Gp klockan?.
 
DisqoBizkit skrev:
Åka och lite käk låter fint, jag dyker upp!
Syns sen!


attans också.... nu blir det inget åka idag, pojkvännens pappas flickvän fyller år... så vi ska dit, sen ska vi se på film med hans polare på kvällen.... så det blir inget åka av..... illa illa
jag får hoppas vid mina alla sinnen att det inte regnar på söndag då...
 
Miss_Orchidee skrev:
attans också.... nu blir det inget åka idag, pojkvännens pappas flickvän fyller år... så vi ska dit, sen ska vi se på film med hans polare på kvällen.... så det blir inget åka av..... illa illa
jag får hoppas vid mina alla sinnen att det inte regnar på söndag då...


men jag kommer bort och säger hej iallafall :hej
 
DisqoBizkit skrev:
jo jag! vill du åka nu?
voi perkele,här har man vart ute o åkt på dan o så ser man detta först nu :huvet
skicka ditt mobnr på PM så kan jag skicka sms eller nåt när man är ute,du verkar ju köra en hel del på dagarna :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top