tyvärr jobbar lördag men söndag är man på1000cc skrev:någon som har tängt sig att ta en tur från gp på lördag eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tyvärr jobbar lördag men söndag är man på1000cc skrev:någon som har tängt sig att ta en tur från gp på lördag eller?
Marcus skrev:Dina 80 pållar låter fränt, det är huvudsaken!![]()
De räcker ju dessutom till på de vägarna vi åkte igår, tyckte jag mig märka.![]()
/Marcus
o dessutom så är han kriminellb-man skrev:Du é la ingen go gubbe.......... Du är ju sån där smålänning/Blekinge/skåning/värmlänning.....
Skorpan skrev:o dessutom så är han kriminell
jäffla OUTLAW som kör i 210km!!!![]()
![]()
![]()
![]()
men......det är farligt ju......Magnus skrev:Visste du inte att WCX är ett "outlaw mcgäng"![]()
![]()
a för fan det blir nog inte så många dagar till att köra så jag hänger på styret!1000cc skrev:någon som har tängt sig att ta en tur från gp på lördag eller?
Yamaha farfar skrev:tyvärr jobbar lördag men söndag är man på
DisqoBizkit skrev:Haka på, några som hamnar efter, man samlas ju endå upp vid pauserna!
Miss_Orchidee skrev:syfftar du på någon särskild nu kanske??![]()
DisqoBizkit skrev:Och jag ohjälpligt sist, en 7min efter vid varje stopp eller nåt..![]()
ynot skrev:Låter intressant på lördag om solen skiner. Har inte varit med förr men nån gång skall va den första.
Miss_Orchidee skrev:Sattsa på söndag istället....elller varför inte både och??![]()
på lördanb ska jag sälja glass...så jag hoppas det pissregnar så jag får gå hem....![]()
risken är stor,tyvärr....Miss_Orchidee skrev:Sattsa på söndag istället....elller varför inte både och??![]()
på lördanb ska jag sälja glass...så jag hoppas det pissregnar så jag får gå hem....![]()
Den vädersidan såg bra ut, vilken är det? svt?Skorpan skrev:risken är stor,tyvärr....
jävla väder![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025