tyvärr jobbar lördag men söndag är man på1000cc skrev:någon som har tängt sig att ta en tur från gp på lördag eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tyvärr jobbar lördag men söndag är man på1000cc skrev:någon som har tängt sig att ta en tur från gp på lördag eller?
Marcus skrev:Dina 80 pållar låter fränt, det är huvudsaken!![]()
De räcker ju dessutom till på de vägarna vi åkte igår, tyckte jag mig märka.![]()
/Marcus
o dessutom så är han kriminellb-man skrev:Du é la ingen go gubbe.......... Du är ju sån där smålänning/Blekinge/skåning/värmlänning.....

Skorpan skrev:o dessutom så är han kriminell
jäffla OUTLAW som kör i 210km!!!![]()
![]()
![]()
![]()

men......det är farligt ju......Magnus skrev:Visste du inte att WCX är ett "outlaw mcgäng"![]()
![]()

a för fan det blir nog inte så många dagar till att köra så jag hänger på styret!1000cc skrev:någon som har tängt sig att ta en tur från gp på lördag eller?
Yamaha farfar skrev:tyvärr jobbar lördag men söndag är man på

DisqoBizkit skrev:Haka på, några som hamnar efter, man samlas ju endå upp vid pauserna!
Miss_Orchidee skrev:syfftar du på någon särskild nu kanske??![]()
Jag kom möjligtvis i kapp på rakorna,

Tror dock att jag har ringat in felet så nästa vecka när wiren har kommit rullar jag igen. 
DisqoBizkit skrev:Och jag ohjälpligt sist, en 7min efter vid varje stopp eller nåt..![]()
, om det är så att man orkar trilla ner i helgen och vädret håller sig.ynot skrev:Låter intressant på lördag om solen skiner. Har inte varit med förr men nån gång skall va den första.

Miss_Orchidee skrev:Sattsa på söndag istället....elller varför inte både och??![]()
på lördanb ska jag sälja glass...så jag hoppas det pissregnar så jag får gå hem....![]()
Lejonet & Björnen i Kungsbacka va? Jag var där nån gång i somras och kommer ihåg att det stod en TZR utanför. Kollade lite på den nämligen, eftersom jag såg vissa likheter med RD 350:n jag körde då.risken är stor,tyvärr....Miss_Orchidee skrev:Sattsa på söndag istället....elller varför inte både och??![]()
på lördanb ska jag sälja glass...så jag hoppas det pissregnar så jag får gå hem....![]()

Den vädersidan såg bra ut, vilken är det? svt?Skorpan skrev:risken är stor,tyvärr....
jävla väder![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |