Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DisqoBizkit skrev:Hoppa av när du vill hem!!
PacMan skrev:Oki, jag är på!
18:30 är jag på GP, håll utkik efter mig.
sharpedge skrev:jag såg hela gänget idag vid korsvägen... jisses va sugen jag var ... men från jobbet kom man och inget bakdäck har man![]()
DisqoBizkit skrev:Ja det var roligt idag, men jag körde vilse när alla skulle hem! :kocko Jag skulle ju med till "Mickey dee" men körde fel i rondellen, sen så körde jag helt vilse när jag försökte hitta er igen.. Jaja, jag hitta E6:an till slut, (med gråten i halsen ;-)och kom hem typ nu...
Bättre lycka nästa gång!![]()
jag har oxå ett om du ska hasharpedge skrev:jag såg hela gänget idag vid korsvägen... jisses va sugen jag var ... men från jobbet kom man och inget bakdäck har man![]()
Skorpan skrev:jag har oxå ett om du ska ha
du får det monterat & balanserat![]()
Jag väntar på besked från Lars... det dumma i kråksången är att jag behöver ett framdäck också..Skorpan skrev:jag har oxå ett om du ska ha
du får det monterat & balanserat![]()
du har PMBlack-Wolf skrev:Om det är någon som vill bli av med däck så hör av erhar inet så många mil kvar på mitt
![]()
/BW
framdäck är det sämre medsharpedge skrev:Jag väntar på besked från Lars... det dumma i kråksången är att jag behöver ett framdäck också..
sharpedge skrev:Jag väntar på besked från Lars... det dumma i kråksången är att jag behöver ett framdäck också..
DisqoBizkit skrev:Nej jag såg inga ekorrar?!
Jag kan idag igen när som helst förövrigt!
12:00 och/eller 18:00 G.P?
Vem är på?
En tur med lunch på vägen?
Haka på, det blir alltid några som sticker iväg och några som hamnar efter, man samlas ju endå upp vid pauserna!Black-Wolf skrev:Vilket tempo blir det till kvällen? Tänkte ev ta med min akutskjuksköterska tillika sambo...för säkerhets skull menar jag![]()
Inte för att jag hänger med i det vanliga racetempot ensam heller men men![]()
/BW
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show