Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DisqoBizkit skrev:Hoppa av när du vill hem!!
vid torsby kyrkas parkering... fan va sugen jag va att hänga på.. men fattig student som man är så har man ställt av hojjen nu.. 
PacMan skrev:Oki, jag är på!
18:30 är jag på GP, håll utkik efter mig.
sharpedge skrev:jag såg hela gänget idag vid korsvägen... jisses va sugen jag var ... men från jobbet kom man och inget bakdäck har man![]()


DisqoBizkit skrev:Ja det var roligt idag, men jag körde vilse när alla skulle hem! :kocko Jag skulle ju med till "Mickey dee" men körde fel i rondellen, sen så körde jag helt vilse när jag försökte hitta er igen.. Jaja, jag hitta E6:an till slut, (med gråten i halsen ;-)och kom hem typ nu...
Bättre lycka nästa gång!![]()
jag har oxå ett om du ska hasharpedge skrev:jag såg hela gänget idag vid korsvägen... jisses va sugen jag var ... men från jobbet kom man och inget bakdäck har man![]()
Skorpan skrev:jag har oxå ett om du ska ha
du får det monterat & balanserat![]()
har inet så många mil kvar på mitt Jag väntar på besked från Lars... det dumma i kråksången är att jag behöver ett framdäck också..Skorpan skrev:jag har oxå ett om du ska ha
du får det monterat & balanserat![]()
du har PMBlack-Wolf skrev:Om det är någon som vill bli av med däck så hör av erhar inet så många mil kvar på mitt
![]()
/BW
framdäck är det sämre medsharpedge skrev:Jag väntar på besked från Lars... det dumma i kråksången är att jag behöver ett framdäck också..
sharpedge skrev:Jag väntar på besked från Lars... det dumma i kråksången är att jag behöver ett framdäck också..
DisqoBizkit skrev:Nej jag såg inga ekorrar?!
Jag kan idag igen när som helst förövrigt!
12:00 och/eller 18:00 G.P?
Vem är på?
En tur med lunch på vägen?
Haka på, det blir alltid några som sticker iväg och några som hamnar efter, man samlas ju endå upp vid pauserna!Black-Wolf skrev:Vilket tempo blir det till kvällen? Tänkte ev ta med min akutskjuksköterska tillika sambo...för säkerhets skull menar jag![]()
Inte för att jag hänger med i det vanliga racetempot ensam heller men men![]()
/BW
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |