Göteborg

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
vart körde ni igår?

Körde ni ute i Glose igår? :tummenupp såg nämnligen ett gäng.. tror det var ni.. kände igen nåra cyklar iallafall... jag åkte och mötte er nämnligen svart ful ford :yoparty vid torsby kyrkas parkering... fan va sugen jag va att hänga på.. men fattig student som man är så har man ställt av hojjen nu.. :huvet

jag såg hela gänget idag vid korsvägen... jisses va sugen jag var ... men från jobbet kom man och inget bakdäck har man :(

sharpedge skrev:
jag såg hela gänget idag vid korsvägen... jisses va sugen jag var ... men från jobbet kom man och inget bakdäck har man :(

Jadu du missade något!!! hehe

Tack för en trevlig tur allihoppa! Det var kul att komma ut och köra igen nu innan vintern kommer! Är ledig på lördag & Söndag så ja tänkte ta mig ner till Gp vid 12:00 och se om det var några fler där kanske :)

kanske ses då

Synd att du missade turen sharpedge, hade vart sköj med en twin till :D .

Jag har ett bakdäck, dunlop 208 GP bankört för en hyfsad peng om du är intresserad. Tack allihop som var med å lekte idag, det var riktigt kul å lagom tempo också. Skoj å träffa nytt folk :tummenupp

Ja det var roligt idag, men jag körde vilse när alla skulle hem! :kocko Jag skulle ju med till "Mickey dee" men körde fel i rondellen, sen så körde jag helt vilse när jag försökte hitta er igen.. Jaja, jag hitta E6:an till slut, (med gråten i halsen ;-) :( och kom hem typ nu... :banana

Bättre lycka nästa gång! :lol

Såg att det samlades ett gäng vid GP...själv gled jag förbi på fyra :(

Hoppas vädret håller i sig och att det blir fler kvällsåkningar :)

/BW

DisqoBizkit skrev:
Ja det var roligt idag, men jag körde vilse när alla skulle hem! :kocko Jag skulle ju med till "Mickey dee" men körde fel i rondellen, sen så körde jag helt vilse när jag försökte hitta er igen.. Jaja, jag hitta E6:an till slut, (med gråten i halsen ;-) :( och kom hem typ nu... :banana

Bättre lycka nästa gång! :lol

Ja, det var la synd. Vi skulle ju svänga där, men du drog om mig strax innan. Vi var på Donken sen och tänkte att du skulle dyka upp, men det gjorde du ju inte. Aja, tur att du hittade hem till slut i alla fall.

Tack allihop för en skojig tur! :tummenupp

sharpedge skrev:
jag har oxå ett om du ska ha
du får det monterat & balanserat :tummenupp

Jättekul åkning igår! Några sådana turer till i höst och Spettan får stanna i min ägo ett år till... Härlig mix av hojar och guidning längs natursköna Lygnern, alla hann väl se ekorrarna i den snabba vänstern?

Nej jag såg inga ekorrar?! :-)
Jag kan idag igen när som helst förövrigt!
12:00 och/eller 18:00 G.P?
Vem är på?
En tur med lunch på vägen?

DisqoBizkit skrev:
Nej jag såg inga ekorrar?! :-)
Jag kan idag igen när som helst förövrigt!
12:00 och/eller 18:00 G.P?
Vem är på?
En tur med lunch på vägen?

Vilket tempo blir det till kvällen? Tänkte ev ta med min akutskjuksköterska tillika sambo...för säkerhets skull menar jag :)

Inte för att jag hänger med i det vanliga racetempot ensam heller men men :gnissla

/BW

Black-Wolf skrev:
Vilket tempo blir det till kvällen? Tänkte ev ta med min akutskjuksköterska tillika sambo...för säkerhets skull menar jag :)

Inte för att jag hänger med i det vanliga racetempot ensam heller men men :gnissla

/BW
Haka på, det blir alltid några som sticker iväg och några som hamnar efter, man samlas ju endå upp vid pauserna!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC