Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Skorpan skrev:
ringde o prata med dom nyss,ska man boka hallen så måste man göra det 2 veckor innan race
deadline blir alltså 23 januari,blir vi inte 8 st så kör vi lösa pass istället
...

Då får man la ta det 100:de inlägget här, å säga att kom igen några till nu så vi blir 8 st...

HA DE GÔTT
 
Hmmmm,bowling. Kanske det, någon måste ju visa vart skåpet ska stå. :kiss
 
Den här gången grabbar har ni inte en suck :arsele .Jag har tjuvtränat :D :D

Gokartlista, lördag 7 februari, vecka 6, på dagen, tid kommer senare.

1. Skorpan
2. Ludde
3. hållundan,
4. Fogerty
5.Kawa Tina
6.Red_ninja
7.
8.

Bowlinglista, samma dag, plats vet vi inte ännu.

1. hållundan
2. Fogerty
3. Skorpan
4.
5.
6.
7.
8.
 
Ludde skrev:
Men bara 2 st kvar nu... Det tar sig... :banana

HA DE GÔTT
AP AP AP AP....
Napoleon skulle väl oxå vara med eller???
vem har tagit bort honom?? :fatta!

Gokartlista, lördag 7 februari, vecka 6, på dagen, tid kommer senare.

1. Skorpan
2. Ludde
3. hållundan,
4. Fogerty
5. Kawa Tina
6. Red_ninja
7. Napoleon
8.

Bowlinglista, samma dag, plats vet vi inte ännu.

1. hållundan
2. Fogerty
3. Skorpan
4.
5.
6.
7.
8.

en kvar nu bara så e det dags o boka tid,komigen nu!!!
 
Skorpan skrev:
AP AP AP AP....
Napoleon skulle väl oxå vara med eller???
vem har tagit bort honom?? :fatta!

Gokartlista, lördag 7 februari, vecka 6, på dagen, tid kommer senare.

1. Skorpan
2. Ludde
3. hållundan,
4. Fogerty
5. Kawa Tina
6. Red_ninja
7. Napoleon
8.

Bowlinglista, samma dag, plats vet vi inte ännu.

1. hållundan
2. Fogerty
3. Skorpan
4.
5.
6.
7.
8.

en kvar nu bara så e det dags o boka tid,komigen nu!!!

Tack pojkar :tummenupp

Det ska' bli askul & köra lite gokart. :arsele :D :)
 
Men vi måste ha en till, så vi kan boka banan.... Jeflar va ball att köra 30 minuter, med medaljer å grejer =) He he....

seså, släng in en till på listan så vi kan boka banan föffaaaaaaaaaan!!!

:hej
 
och för att ni ska ha en riktig jävla träningsvärk i armarna på söndan så erbjuder jag mej o kasta lite pil o häva lite öl på kvällen i min ungkarlslya med utgång på stan sen,vilka vågar?? :banana :banana :banana :fyllisar

Gokartlista, lördag 7 februari, vecka 6, på dagen, tid kommer senare.

1. Skorpan
2. Ludde
3. hållundan,
4. Fogerty
5. Kawa Tina
6. Red_ninja
7. Napoleon
8.

Bowlinglista, samma dag, plats vet vi inte ännu.

1. hållundan
2. Fogerty
3. Skorpan
4.
5.

Dart+öl

1. Skorpan
2.
3.
4.
 
Skorpan skrev:
och för att ni ska ha en riktig jävla träningsvärk i armarna på söndan så erbjuder jag mej o kasta lite pil o häva lite öl på kvällen i min ungkarlslya med utgång på stan sen,vilka vågar?? :banana :banana :banana :fyllisar

Gokartlista, lördag 7 februari, vecka 6, på dagen, tid kommer senare.

1. Skorpan
2. Ludde
3. hållundan,
4. Fogerty
5. Kawa Tina
6. Red_ninja
7. Napoleon
8.

Bowlinglista, samma dag, plats vet vi inte ännu.

1. hållundan
2. Fogerty
3. Skorpan
4.
5.

Dart+öl

1. Skorpan
2.
3.
4.

Frisbee+sportdryck

1. fogerty
2.
3.
4.
 
Satan trot ni jag är gjord av pengar eller??? Men vesst, ja e på... Bara vi inte går te trägårn...

:hej
 
Jahapp då var vi fullt lag då :banana , min bror är på, han ska inte komma sist säger han :rolleyes: :hihi

Gokartlista, lördag 7 februari, vecka 6, på dagen, tid kommer senare.

1. Skorpan
2. Ludde
3. hållundan,
4. Fogerty
5. Kawa Tina
6. Red_ninja
7. Napoleon
8. Kidvicous

Bowlinglista, samma dag, plats vet vi inte ännu.

1. hållundan
2. Fogerty
3. Skorpan
4.
5.

Dart+öl

1. Skorpan
2.
3.
4.
 
fogerty skrev:
Jahapp då var vi fullt lag då :banana , min bror är på, han ska inte komma sist säger han :rolleyes: :hihi

Gokartlista, lördag 7 februari, vecka 6, på dagen, tid kommer senare.

1. Skorpan
2. Ludde
3. hållundan,
4. Fogerty
5. Kawa Tina
6. Red_ninja
7. Napoleon
8. Kidvicous

Bowlinglista, samma dag, plats vet vi inte ännu.

1. hållundan
2. Fogerty
3. Skorpan
4.
5.

Dart+öl

1. Skorpan
2.
3.
4.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hälsa din bror att det ska bli mej ett sant nöje o gassa från han :banana :hihi
ringer o kollar tid imon då och nu hoppas jag att ni INTE backar ur annars får jag stå för kalaset själv (avbokning är senast på fredag för körningen=2veckor)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top