Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
hållundan skrev:
:fakta....ja e på....va kan det kosta??? Jag lägger inte mer än 13 dinarer...

:hej
375:- per skalle blir det om vi blir 8st
en dricka var med oxå såg jag,perfekt för hållundan som gillar ramlösa :) -hoppas han inte deckar efter den bara :lol :lol :lol
 

Bifogat

  • gokart.jpg
    gokart.jpg
    59 KB · Visningar: 55
Skorpan skrev:
375:- per skalle blir det om vi blir 8st
en dricka var med oxå såg jag,perfekt för hållundan som gillar ramlösa :) -hoppas han inte deckar efter den bara :lol :lol :lol

Aj jävlar... Så mkt... Men det kan vi nog fixa nu när man har börjat jobba igen... :) ... ojojoj... En dricka också... Grejer det...=)...
Men 270cc? Kör man inte med dom vanliga hyrkartarna då? Har aldrig hyrt nån bana förr.... Så jag vet inte hur det funkar...

HA DE GÔTT
 
Om ni kommer hit till anderstorp och glor på tävling eller kör själva så måste ni testa gokart banan rätt över, den utformad precis som sin storasyster .

Plus att jag för en gångs skull skulle vinna över skorpan ;)
 
Ludde skrev:
Kommit in i ett The kristet Utseende-stimm eller?
Tommy, tommy, jag vill veta aaaaallt!!

HA DE GÔTT

hihi, nä jag har ju alltid guillat dom men nu känns dwet extra sköj bara =) hehe..... hmmm, å henken kör ju massa TKU oxå...

grymme e dom!!!! :yoparty

okej, jag e på att köra rejs snart..... fan va sköj..... fast jag ska pröjsa jörgen pengar.... å så ska jag ju betala min hjälm som jag beställtt...

men men...

kiss kiss....

förresten, nu snackar jag i tele, men bruden från trägårn :yoparty

:hej
 
Ludde skrev:
Aj jävlar... Så mkt... Men det kan vi nog fixa nu när man har börjat jobba igen... :) ... ojojoj... En dricka också... Grejer det...=)...
Men 270cc? Kör man inte med dom vanliga hyrkartarna då? Har aldrig hyrt nån bana förr.... Så jag vet inte hur det funkar...

HA DE GÔTT
är det för mycket så kör vi lösa pass istället - helt ok det oxå
sist körde vi 2 pass - ett kostar 120pix
upp till var o en hur mycket man vill köra :tummenupp
 
Jag hade lätt hängt på lite karitng :tungan, tyvärr jobbar jag xtra denna helgen dock. :(

/n
 
Skorpan skrev:
är det för mycket så kör vi lösa pass istället - helt ok det oxå
sist körde vi 2 pass - ett kostar 120pix
upp till var o en hur mycket man vill köra :tummenupp

Nejdå... ingen fara för mig... Har ju jobbat på fel jobb hela jullovet nu, så jag har lite dåligt med cash bara... Om man räknar bort allt som går till Frankrikeresan... Men vi löser det tills dess... Inga problääm... :tummenupp
Hoppas vi får ihop 8 pers bara... Men de borde la inte vara några problem.. :)

HA DE GÖTT
 
Ludde skrev:
Nejdå... ingen fara för mig... Har ju jobbat på fel jobb hela jullovet nu, så jag har lite dåligt med cash bara... Om man räknar bort allt som går till Frankrikeresan... Men vi löser det tills dess... Inga problääm... :tummenupp
Hoppas vi får ihop 8 pers bara... Men de borde la inte vara några problem.. :)

HA DE GÖTT
ok,men då gör vi så då: dom som är på o hyra skriv upp er,får vi inte ihop 8 pers så kör vi lösa pass istället-vi satsar på lördag vecka 6

1. Skorpan
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 
Skorpan skrev:
ok,men då gör vi så då: dom som är på o hyra skriv upp er,får vi inte ihop 8 pers så kör vi lösa pass istället-vi satsar på lördag vecka 6

Lördag vecka 6 är nog kanon! :banana

1. Skorpan
2. Ludde
3.
4.
5.
6.
7.
8.

HA DE GÔTT
 
Vilken tur ni har att jag inte bor i Göteborg...
För då hade ni fått så mkt pisk!!!
 
1. Skorpan
2. Ludde
3. Heinz harald hållundan
4. Fåggerttü - den barbariske
5.
6.
7.
8.

app app app :smasha
 
Förresten, vi kan kolla hur många som är på att spela bowling i samma veva... DÅ JÄVLAR ska ni få spö.... Ja e en jävel på bowling =)

Seså, bowling i samband med Kartingen.

1. hållundan
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

:hej
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top