Skorpan
Guest
375:- per skalle blir det om vi blir 8sthållundan skrev:....ja e på....va kan det kosta??? Jag lägger inte mer än 13 dinarer...
![]()
en dricka var med oxå såg jag,perfekt för hållundan som gillar ramlösa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
375:- per skalle blir det om vi blir 8sthållundan skrev:....ja e på....va kan det kosta??? Jag lägger inte mer än 13 dinarer...
![]()

Skorpan skrev:375:- per skalle blir det om vi blir 8st
en dricka var med oxå såg jag,perfekt för hållundan som gillar ramlösa-hoppas han inte deckar efter den bara
![]()
![]()
![]()
hållundan skrev:Vita moln av fjärt.
Ludde skrev:Kommit in i ett The kristet Utseende-stimm eller?
Tommy, tommy, jag vill veta aaaaallt!!
HA DE GÔTT



är det för mycket så kör vi lösa pass istället - helt ok det oxåLudde skrev:Aj jävlar... Så mkt... Men det kan vi nog fixa nu när man har börjat jobba igen...... ojojoj... En dricka också... Grejer det...=)...
Men 270cc? Kör man inte med dom vanliga hyrkartarna då? Har aldrig hyrt nån bana förr.... Så jag vet inte hur det funkar...
HA DE GÔTT
vilken av dom??hållundan skrev:förresten, nu snackar jag i tele, men bruden från trägårn
![]()

det blir i början på februari nångång,kan du då??Napoleon skrev:Jag hade lätt hängt på lite karitng, tyvärr jobbar jag xtra denna helgen dock.
![]()
/n
Skorpan skrev:är det för mycket så kör vi lösa pass istället - helt ok det oxå
sist körde vi 2 pass - ett kostar 120pix
upp till var o en hur mycket man vill köra![]()
ok,men då gör vi så då: dom som är på o hyra skriv upp er,får vi inte ihop 8 pers så kör vi lösa pass istället-vi satsar på lördag vecka 6Ludde skrev:Nejdå... ingen fara för mig... Har ju jobbat på fel jobb hela jullovet nu, så jag har lite dåligt med cash bara... Om man räknar bort allt som går till Frankrikeresan... Men vi löser det tills dess... Inga problääm...
Hoppas vi får ihop 8 pers bara... Men de borde la inte vara några problem..![]()
HA DE GÖTT
Skorpan skrev:ok,men då gör vi så då: dom som är på o hyra skriv upp er,får vi inte ihop 8 pers så kör vi lösa pass istället-vi satsar på lördag vecka 6
Skorpan skrev:vilken av dom??![]()
![]()
![]()
![]()



|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |