Götaplatsen stängs tydligen för trafik.

Sensonic

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Gixxer 600
Hört att götaplattsen stängs nu i veckan pga att det är störande med alla bilar o mc står där titt som tätt.
Någon som hört ngt mer?

Last edited by a moderator:
Sensonic skrev:
Hört att götaplattsen stängs nu i veckan pga att det är störande med alla bilar o mc står där titt som tätt.
Någon som hört ngt mer?

Vafalls de kan inte stänga Götaplatsen!!!!!!!!!!! :huvet :dummer
Var skall vi då vara :confused:

Nu blir jag arg.............Nu måste vi demonstrera och slå sönder hela avenyn...
eller åtminstone ena sidan.. :smasha :smasha :smasha

Nä nu får allt moraltanterna lägga av..hur fan ska dom stoppa folk tillatt åka upp på Götaplatsen...
Det finns ju bilväg på båda sidor fast bakom...sedan har man ju hoj så det blir ju inte svårt för oss att beträda "holy ground"
Bara stå på sig o rada upp hojjarna varje ledig kväll i veckan o bjuda på "lugn" show dvs inga burnouts eller illvarvningar a la 14is....
Behåller man lugnet kanske moraltanterna tar bort förbudet om det nu finns ngt sånt..

Var har du hört detta... Känns lite taget i luften...

Ung som att man ska stänga av avenyn för festfolk för dom låter för mkt på natten när folk ska sova :rolleyes:

sharpedge skrev:
Var har du hört detta... Känns lite taget i luften...

Ung som att man ska stänga av avenyn för festfolk för dom låter för mkt på natten när folk ska sova :rolleyes:

Jag läste det i Gp här om dagen.

Iceberg skrev:
Vad är det för idiot som tycker att HD är tyst :huvet
Han kanske har rätt vad gäller vissa saker men men...

Kanske det...känns lite hårt bara att bli stämplad som moppefucko bara för att den låter lite gött... :gnissla av någon som, som sagt, förknippar HD med tystnad... menmen :rolleyes:

Sen står det ju att "Men sedan onsdagen är det bara tillåtet att parkera tio minuter på området."

Alltså torde det absolut inte vara några problem att hänga där några minuter innan en lördags- onsdags- eller younameitkörning...

Det är väl dock en tidsfråga innan den stängs helt.

hållundan skrev:
Sen står det ju att "Men sedan onsdagen är det bara tillåtet att parkera tio minuter på området."

Alltså torde det absolut inte vara några problem att hänga där några minuter innan en lördags- onsdags- eller younameitkörning...

Det är väl dock en tidsfråga innan den stängs helt.

Det är bara att flytta hojen några meter så har du 10 min. till osv..... :yoparty

va nere nu ikväll och snackade med lite folk polisen hade inte ens vart där och vänt :va

tvivlar på att vi behöver byta mötesplats :) :banana

Gottis skrev:
va nere nu ikväll och snackade med lite folk polisen hade inte ens vart där och vänt :va

tvivlar på att vi behöver byta mötesplats :) :banana

Kan säg med säkerhet att polisen struntar att vi står där. Däremot parkeringsövervakarna kan nog gotta sig lite. Dock tror jag att de drar sig för att lappa om det är många och mycket folk.

Edit: Var där idag vid 13-tiden och nu har de satt upp fler kedjor mot avenyn, men man kan ta sig igenom med mc.

Last edited:
jag är inte på GP så ofta, men senast jag var med så var det ju nån som burnade donuts rätt i varvstoppet så röken låg tjock och det stod härliga till, jag tänkte då att undra om det är såhär det brukar vara, och i så fall är det ju närmast underligt att det inte har blivit "debatt" i alla fall ?

Jag gillar både mulligt motorljud och en tjusig burn, men hur brukar det vara på GP, brukar det bli sån show eller ?
Med risk att bli Gubb-förklarad, men i så fall kanske man i alla fall har en "förklaring" ?

AndersD skrev:
jag är inte på GP så ofta, men senast jag var med så var det ju nån som burnade donuts rätt i varvstoppet så röken låg tjock och det stod härliga till, jag tänkte då att undra om det är såhär det brukar vara, och i så fall är det ju närmast underligt att det inte har blivit "debatt" i alla fall ?

Jag gillar både mulligt motorljud och en tjusig burn, men hur brukar det vara på GP, brukar det bli sån show eller ?
Med risk att bli Gubb-förklarad, men i så fall kanske man i alla fall har en "förklaring" ?

Inte dom gångerna jag varit där iaf,då är det mest sitta och prata,äta glass.

Men det kan ju vara olika.

Förövrigt så åkte jag förbi där nyss,man har satt upp stolpar så man inte kan köra in/ut.

Dax att hitta nytt ställe ?

Långa farbron skrev:
Inte dom gångerna jag varit där iaf,då är det mest sitta och prata,äta glass.

Men det kan ju vara olika.

Förövrigt så åkte jag förbi där nyss,man har satt upp stolpar så man inte kan köra in/ut.

Dax att hitta nytt ställe ?
Inte ens med hoj?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing