Götaplatsen stängs tydligen för trafik.

Långa farbron skrev:
Inte dom gångerna jag varit där iaf,då är det mest sitta och prata,äta glass.

Men det kan ju vara olika.

Förövrigt så åkte jag förbi där nyss,man har satt upp stolpar så man inte kan köra in/ut.

Dax att hitta nytt ställe ?

Gärna utanför smetkärnan så det blir lite enklare och mindre svettigt på sommaren att ta sig dit.

Har svårt att tänka mig att dom spärrar av så mkt att inte ens cyklar och barnvagnar kan passera. Dvs vi kommer nog inte heller att ha nåra probs med att ta oss fram.

flugan skrev:
Gärna utanför smetkärnan så det blir lite enklare och mindre svettigt på sommaren att ta sig dit.

Polishuset på skånegatan har en schysst vändplats, en go raka utanför också :banana

edit: de har nog munkar å kaffe å sånt me så man kan fika

Last edited:
flugan skrev:
Gjorde du ett suddendäringa BMX-hopp in på GP då där man lixom rycker upp cykeln över stängsel, parkbänkar å rullatorer?

Jomenvisstserrö, jag tjör ju måtard! :Bugar

Sensonic skrev:
Hört att götaplattsen stängs nu i veckan pga att det är störande med alla bilar o mc står där titt som tätt.
Någon som hört ngt mer?
Jag kan fatta att de stänger götaplatsen för trafik mot berzeligatan. Jag har en kompis som jobbar på storan och om nätterna har det varit rena racerbanan från toppen av GP ner förbi radisson sas. Jag tycker det e helt rätt! Dessutom kan ju vi skötsamma motorcykelförare som aldrig kör för fort komma in mellan avspärrningarna:D

Eller så gör man, som redan gjorts, lossat kedjorna på 2 ställen och kör sedan in i vanlig ordning med rc bilarna :tummenupp

Sen är det ingen skylt eller något som säger att man inte får köra in där, inte ännu iaf.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla