Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sensonic skrev:Hört att götaplattsen stängs nu i veckan pga att det är störande med alla bilar o mc står där titt som tätt.
Någon som hört ngt mer?
sharpedge skrev:Var har du hört detta... Känns lite taget i luften...
Ung som att man ska stänga av avenyn för festfolk för dom låter för mkt på natten när folk ska sova![]()
MickeXJR1300 skrev:Jag läste det i Gp här om dagen.
bagerah skrev:Satte mig och letade lite och snubblade på den här fina:
Va i h....?!
Tacka vet jag den mogna gruppen som framför sitt fordon tyst och i en passande hastighet. Njutningen är att få se en HD passera tyst och flott förbi.
![]()
![]()
Iceberg skrev:Vad är det för idiot som tycker att HD är tyst![]()
Han kanske har rätt vad gäller vissa saker men men...
fogerty skrev:
hållundan skrev:Sen står det ju att "Men sedan onsdagen är det bara tillåtet att parkera tio minuter på området."
Alltså torde det absolut inte vara några problem att hänga där några minuter innan en lördags- onsdags- eller younameitkörning...
Det är väl dock en tidsfråga innan den stängs helt.
Gottis skrev:va nere nu ikväll och snackade med lite folk polisen hade inte ens vart där och vänt![]()
tvivlar på att vi behöver byta mötesplats![]()
![]()
AndersD skrev:jag är inte på GP så ofta, men senast jag var med så var det ju nån som burnade donuts rätt i varvstoppet så röken låg tjock och det stod härliga till, jag tänkte då att undra om det är såhär det brukar vara, och i så fall är det ju närmast underligt att det inte har blivit "debatt" i alla fall ?
Jag gillar både mulligt motorljud och en tjusig burn, men hur brukar det vara på GP, brukar det bli sån show eller ?
Med risk att bli Gubb-förklarad, men i så fall kanske man i alla fall har en "förklaring" ?
Inte ens med hoj?Långa farbron skrev:Inte dom gångerna jag varit där iaf,då är det mest sitta och prata,äta glass.
Men det kan ju vara olika.
Förövrigt så åkte jag förbi där nyss,man har satt upp stolpar så man inte kan köra in/ut.
Dax att hitta nytt ställe ?
Hultan skrev:Inte ens med hoj?
Långa farbron skrev:Såg trång ut men det kanske går,dom hade någon sick sack genomgång för gångtrafikanter.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |