Nyteknik
Bannad
Vill veta av nyfikenhet. Vet ingenting om märket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Riktigt skön kvalité även på dom billigare modellerna.De gör utan tvekan världens bästa laptops.
Vilken snygg rymdbild! En sån dator måste jag köpa!
Ja, men så verkar han inte ha några applikationer igång heller.Bara den bilden borde käka upp dom 4MB internminne tycker man!
Har en Lenovo T61p sedan några månader, och är riktigt nöjd med den (bortsett från skitoperativet Vista). Jag och kollegan gjorde en väldigt noggrann genomgång av utbudet av laptopar och kom fram till att den och en Compaq, minns inte vad den hette, var de enda som uppfyllde vår kravspec. De två var rätt likvärdiga prestandamässigt, så det som avgjorde var att Lenovon är snyggare och känns mer robust, samt att den har en infälld vit lysdiod högst upp på skärmen som lyser ner över tangentbordet om man vill. Helt briljant när man använder den i mörker faktiskt.Lenovo är väl IBM's gamla persondatordivision i kinesisk ägo? Lär väl inte vara bättre eller sämre än när grejerna hette IBM.
Vad fan skrattar du åt? Det var inte lapdance jag skrev...![]()
Min Lenovo har accelerometrar som känner av att den faller och lyfter bort läshuvudena från hårddisken innan den går i backen, så att man inte skrotar disken. Bra skit!...tekniker på förra jobbet tappa laptops i golvet...
Jag har som sagt en nyköpt MacBook som jag är jättenöjd. Ska verkligen inte köpa någon PC. Var bara i ett speciellt sammanhang nyfiken på om Lenovo gör dåliga, bra eller medelmåttiga grejer.Vad har du haft för laptops förut?
Är det en laptop du är ute efter?
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem