Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du menar alltså att saltning av vägarna bidrar till SÄMRE före än om man inte hade saltat?
Jag är kraftigt skeptisk till att så skulle vara fallet.
Du menar alltså att saltning av vägarna bidrar till SÄMRE före än om man inte hade saltat?

Överväger att skriva på. Just nu lutar det som att studierna tvingar mig ner till vägsaltets land. Då måste jag också börja oroa mig för mercan![]()
Jag menar också det. Saltet förvärrar allting.
Hade det varit osaltat överallt hade folk anpassat farten efter väglaget och inte krockat. Nu tror alla att det är bara att gasa på.
Då kanske vi ska ta bort ABS-bromsar på bilarna också?

Då kanske vi ska ta bort ABS-bromsar på bilarna också?
Hade det varit osaltat överallt hade folk anpassat farten efter väglaget och inte krockat.

ABS-bromsar förstör väl inte fordonspark, miljö, dagvattenledningar och broar?![]()
Och vad har Edvinsjolunds inlägg med ett säkerhetsystem i en bil och göra?![]()
Jag är skeptisk till saker som har en hemsida som var out of date redan 1995.
Det ser jag tvärtemot som ett kvalitetstecken
Om hemsidan däremot ser ut som en av alla dessa trendiga lattedrickarbloggar vet jag att upphovsmannen är en mouth breather utan liv och mening.
Gedigen samling intressanta rapporter på deras sida fö.![]()
Sidan är rörig och ful som stryk. Mitt intresse försvinner direkt.
Sen länkar dom till andra sidor och visar det i sin mainframe, om jag minns rätt så får man inte göra så.
Ang salt hoppas jag att det rätta svaret dyker upp här i tråden. Jag vet inte vilket som är bäst.
En fastighetsskötare jag känner toksaltar alltid på sina trottoarer, och det är rent som på sommaren. Så funkar gör det, allt annat är skitsnack.
Sidan är rörig och ful som stryk. Mitt intresse försvinner direkt.
Sen länkar dom till andra sidor och visar det i sin mainframe, om jag minns rätt så får man inte göra så.
Ang salt hoppas jag att det rätta svaret dyker upp här i tråden. Jag vet inte vilket som är bäst.
En fastighetsskötare jag känner toksaltar alltid på sina trottoarer, och det är rent som på sommaren. Så funkar gör det, allt annat är skitsnack.
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|