Gör en insats

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tjo alla :)

Om det mot förmodan är så att någon missat att vi kör SM i Supermoto 10-11 Juni så talar jag om det nu.

Om ni känner att ni kan och vill göra en jätteinsats så behöver vi folk som kan hjälpa till på banan, både lördagen och söndagen.

Säg till mig så fort det går om ni kan hjälpa oss.

Jag kan vifta flagga om jag slipper stå själv... Står ju helst med Evil förstås :)

Zandrah skrev:
2207492 Jag kan vifta flagga om jag slipper stå själv... Står ju helst med Evil förstås :)
Såklart det går att ordna (tror jag).

Evil M skrev:
2207628 Nope har tyvärr inte råd, hade jäklit gärna kört, men men.

Funkis ska jag vara i alla fall.
Vet Hoffamanen om detta??

Supermoto skrev:
2208028 Såklart det går att ordna (tror jag).

Vet Hoffamanen om detta??

Vare sig Evil eller jag har väl egentligen anmält oss som flaggviftare "på riktigt"... Så Hoff vet nog inte om det. Räcker det om vi anmäler oss till dej? Hoppas mitt önskemål går att ordna. Vill vifta flagga och inget annat, men vill inte stå själv, utifall det händer något där man står.

Zandrah skrev:
2208235 Vare sig Evil eller jag har väl egentligen anmält oss som flaggviftare "på riktigt"... Så Hoff vet nog inte om det. Räcker det om vi anmäler oss till dej? Hoppas mitt önskemål går att ordna. Vill vifta flagga och inget annat, men vill inte stå själv, utifall det händer något där man står.
Guld :tummenupp
Både lördag och söndag ???

Jag söker någon som kan sy, tanken var att Jimmys mamma skulle göra det så jag skaffade fram tyg och först då kollade Jimmy med henne om det var ok, och det var det naturligtvis inte då hon är ledig hela dagarna och nu när det är fint väder så har hon fullt upp med att ligga och sola på dagen och se på tv på kvällen.

Det som ska sys är några flaggor inför SM, enfärgade är de också så det ska vara snabbt avklarat, är detta ett jobb för Zandrah kanske? ;)

Några andra förslag?

RookieSM skrev:
2209765 Jag söker någon som kan sy, tanken var att Jimmys mamma skulle göra det så jag skaffade fram tyg och först då kollade Jimmy med henne om det var ok, och det var det naturligtvis inte då hon är ledig hela dagarna och nu när det är fint väder så har hon fullt upp med att ligga och sola på dagen och se på tv på kvällen.

Det som ska sys är några flaggor inför SM, enfärgade är de också så det ska vara snabbt avklarat, är detta ett jobb för Zandrah kanske? ;)

Några andra förslag?

skräddaren på ekersgatan är billig eller bredvid jocke på ringgatan

RookieSM skrev:
2209765 Jag söker någon som kan sy, tanken var att Jimmys mamma skulle göra det så jag skaffade fram tyg och först då kollade Jimmy med henne om det var ok, och det var det naturligtvis inte då hon är ledig hela dagarna och nu när det är fint väder så har hon fullt upp med att ligga och sola på dagen och se på tv på kvällen.

Några andra förslag?
Exakt vad är det som ska sys? Bara fålla kanterna på färdigklippta rektangulära tygstycken eller?
För det borde ju vara gjort på 30 sekunder per flagga om man har symaskin.
(Ska det vara kanal att stoppa pinnen i så tar det nog hela 15 sekunder till).

Kyckling skrev:
2211942 Exakt vad är det som ska sys? Bara fålla kanterna på färdigklippta rektangulära tygstycken eller?
För det borde ju vara gjort på 30 sekunder per flagga om man har symaskin.
(Ska det vara kanal att stoppa pinnen i så tar det nog hela 15 sekunder till).
fan vad du vet om sådana saker :D

Flaggorna är redan fixade.
Det behövs mer folk som kan vifta flaggor, ta inträde osv

RookieSM skrev:
2209765 Det som ska sys är några flaggor inför SM, enfärgade är de också så det ska vara snabbt avklarat, är detta ett jobb för Zandrah kanske? ;)

Låter bra att Jocke redan fixat flaggorna, sy är väl inte direkt min starka sida :D Virkade en grytlapp i syslöjden en gång, det tog en hel termin :lol

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back