Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SvartR1a skrev:Fri fart kommer nog förkastas och andledningen till att det står där är att mäta hur seriösa svar dom egentligen får inn. Att dömma på resultatet än så länge så är reliabiliteten på undersökningen tämligen låg
SvartR1a skrev:Därför att sverige är det land i EU som infört mest regleringar subventioner och förbud. Fri fatr och nollvision klingar väldigt dåligt. Jag tror på en sänkning i ramtiden.
Nollvisionen funkar ju som en hävstång för alla trafiksäkerhetsåtgärder hur dumma dom än är. Vi ska nog vara glada om vi får köra MC på några år över huvud taget så olycksdrabbade som vi är
mb skrev:Hur fan kan så många som 18 % vilja ha fri fart? 130 kanske man kunde tänka sig på sina ställen, men fri fart... Det skulle bli kaos.
Vad kallas för demokrati? Att ha en åsikt som inte andra får ifrågasätta?KawaChris skrev:Det kallas för demokrati tror jag![]()
mb skrev:Vad kallas för demokrati? Att ha en åsikt som inte andra får ifrågasätta?
Alla får tycka vad de vill. Alla får ifrågasätta när andra tycker som de vill. Alla får försvara sig när någon annan ifrågasätter när de tycker som de vill osvKawaChris skrev:Att alla får tycka som dom vill
mb skrev:Är väl kanske inget helgon själv heller. På mc ligger jag och jag ofta och kör sisådär 20 km/h för fort verklig fart (30 på mätaren). De allra flesta kör åtminstone 10 km/h för fort under långa sträckor... Höjs gränsen till 130 så finns risken att trafiken kan komma och flyta i 150. Vet egentligen inte om jag är för det förslaget heller.
KawaChris skrev:Att alla får tycka som dom vill
SvartR1a skrev:Därför att sverige är det land i EU som infört mest regleringar subventioner och förbud. Fri fatr och nollvision klingar väldigt dåligt. ....... Vi ska nog vara glada om vi får köra MC på några år över huvud taget så olycksdrabbade som vi är
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|