Mingves
Guest
Nån mer än jag som Southpark igår, det var det sjukaste jag sett nån gång....
//M
//M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mingves skrev:Nån mer än jag som Southpark igår, det var det sjukaste jag sett nån gång....
//M
Saddam och satan som har ett förhållande.loser skrev:Southpark blir sjukare varje år. Men jag är fortfarande barnsligt förtjust i dem. Långfilmen som gjordes var en höjdare i mitt tycke.
//D
jockesoft skrev:Saddam och satan som har ett förhållande.![]()
/Jocke
Mingves skrev:Nån mer än jag som Southpark igår, det var det sjukaste jag sett nån gång....
//M
mankan skrev:Det var duktigt sjukt igår, men för någon månad sedan ungefär, var det ett avsnitt där Cartman blev lurad att köpa pubeshår av en äldre kille och tog till allt desperatare metoder för att få tillbaka degen. Bla. skulle han träna en häst att bita av kuk*n på killen, men hästen var tydligen tränad av bonden att göra annat med munnen![]()
Det känns som om alla gränser passerades i det avsnittet och jag har inte garvat så mycket sedan Southpark, Bigger, Longer & Uncut kom.
mankan skrev:Det var duktigt sjukt igår, men för någon månad sedan ungefär, var det ett avsnitt där Cartman blev lurad att köpa pubeshår av en äldre kille och tog till allt desperatare metoder för att få tillbaka degen. Bla. skulle han träna en häst att bita av kuk*n på killen, men hästen var tydligen tränad av bonden att göra annat med munnen![]()
Det känns som om alla gränser passerades i det avsnittet och jag har inte garvat så mycket sedan Southpark, Bigger, Longer & Uncut kom.
skoteridioten skrev:Vad hette avsnittet?
I vissa avsnitt är han ihop med Hittler och i nått är han otrogen mot saddam med nån annan b*gloser skrev:Satan är Saddams lilla bitch, det är riktigt roligt!
Mingves skrev:Ingen aning men Skolans lärare uppfann nått nytt fortskaftningsmedel som man satt på som på en "hoj" grejen var bara den att man satt på en jättedildo, samt juckade med båda händerna på nått skumt styre och så sög man på nån mojj som gjorde att blinkersen ändrades....
Så djävla sjukt, men fan vad jag garvade....
///M
Jag vill fan ha... Får snart igång min 10mbitlina... Du finns på SH-hubben va???marcus nilsson skrev:southpark är tveklöst det bästa som visats![]()
Bästa avsnittet enligt mig heter rainforest schaimforest
Är det nån som vill ha så har jag drygt 100 avsnitt på datorn![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |