Gårdagens Southpark....

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Nån mer än jag som Southpark igår, det var det sjukaste jag sett nån gång....

//M

Mingves skrev:

//M

Southpark blir sjukare varje år. Men jag är fortfarande barnsligt förtjust i dem. Långfilmen som gjordes var en höjdare i mitt tycke.

//D

loser skrev:
Southpark blir sjukare varje år. Men jag är fortfarande barnsligt förtjust i dem. Långfilmen som gjordes var en höjdare i mitt tycke.

//D
Saddam och satan som har ett förhållande. :rofl

/Jocke

haha.. ballt..

men jag tycker ändå att serien blir tjatig, speciellt när fettot cartman kommer och gnäller hela tiden med den gälla röst som han har.. usch. går att titta på ibland

Mingves skrev:

//M

Det var duktigt sjukt igår, men för någon månad sedan ungefär, var det ett avsnitt där Cartman blev lurad att köpa pubeshår av en äldre kille och tog till allt desperatare metoder för att få tillbaka degen. Bla. skulle han träna en häst att bita av kuk*n på killen, men hästen var tydligen tränad av bonden att göra annat med munnen :D

Det känns som om alla gränser passerades i det avsnittet och jag har inte garvat så mycket sedan Southpark, Bigger, Longer & Uncut kom.

mankan skrev:
Det var duktigt sjukt igår, men för någon månad sedan ungefär, var det ett avsnitt där Cartman blev lurad att köpa pubeshår av en äldre kille och tog till allt desperatare metoder för att få tillbaka degen. Bla. skulle han träna en häst att bita av kuk*n på killen, men hästen var tydligen tränad av bonden att göra annat med munnen :D

Det känns som om alla gränser passerades i det avsnittet och jag har inte garvat så mycket sedan Southpark, Bigger, Longer & Uncut kom.

:rofl :rofl :rofl :rofl Kan fan i mig vara bland det roligaste som visats på dumburken!

mankan skrev:

ChiliConCarneval! You ate your parents! :Bugar

skoteridioten skrev:
Vad hette avsnittet?

Ingen aning men Skolans lärare uppfann nått nytt fortskaftningsmedel som man satt på som på en "hoj" grejen var bara den att man satt på en jättedildo, samt juckade med båda händerna på nått skumt styre och så sög man på nån mojj som gjorde att blinkersen ändrades....
Så djävla sjukt, men fan vad jag garvade....

///M

mankan skrev:

Det där måste ha varit det roligaste jag sett på år och dag alltså. Det enda som ligger i klass med det avsnittet är det då Cartman och gänget toalettpapprar en gubbes hus (toalettpaprar = sånt man ofta ser i USA filmer, kastar toapapper i trädgården och över huset) Sen ror Cartman ut med dem en efter en på en sjö (de hade tänkt erkänna att det var dem så Cartman skulle mörda dem) samtidigt spelas Gudfadern. För att då inte nämna Hannibal Lector kopian som figurerar i samma avsnitt. :rofl :rofl :rofl
Jag har varit emot Southpark tidigare och avfärdat dem med motiveringen "Omogna och löjliga" sen dess har jag slappnat av mer och nu är jag SP fan :yoparty

Mingves skrev:
Ingen aning men Skolans lärare uppfann nått nytt fortskaftningsmedel som man satt på som på en "hoj" grejen var bara den att man satt på en jättedildo, samt juckade med båda händerna på nått skumt styre och så sög man på nån mojj som gjorde att blinkersen ändrades....
Så djävla sjukt, men fan vad jag garvade....

///M

Ja det var riktig sjukt :rolleyes:

Det är så sjukt roligt ibland så man dör av skratt. Gillar samhällskritiken och blablabla.. :D

Så jävla skojigt är det.... tycker det är trist att dom har olika tider å grejer så man aldrig vet när man ska kolla bara....

Southpark rockar :rock

southpark är tveklöst det bästa som visats :Bugar
Bästa avsnittet enligt mig heter rainforest schaimforest
Är det nån som vill ha så har jag drygt 100 avsnitt på datorn :tummenupp

marcus nilsson skrev:
southpark är tveklöst det bästa som visats :Bugar
Bästa avsnittet enligt mig heter rainforest schaimforest
Är det nån som vill ha så har jag drygt 100 avsnitt på datorn :tummenupp
Jag vill fan ha... Får snart igång min 10mbitlina... Du finns på SH-hubben va???

:banana

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...