Går det att se MotoGP och PRO-Superbike utan Viasat Motor?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Tja!
Som rubriken lyder!

Jag har TV via bredbandsbolaget och de valde fr.om i höstas att ta bort Viasat motor ur "silverpaketet".
Om jag ska ha den nu så måste jag gradera upp till Guld som kostar rimliga 380:-/månad till minst i juni 2012(bindningstid).

Är inte sugen på att lägga 4500/år.

Moto-GP hittar jag på nätet och kan streama, vad kostar det och hur är kvallen?

Pro-Superbike vill jag verkligen se i år då min vän Petter fått tagit över Papunens roll i Cawalli, men det är omöjligt eller?

HILFE!
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Det sänds bara på Viasat Motor mig veterligen... kan kanske gå att komma åt via RU men det är väl inte kosher att rekommendera.

Själv har jag precis beställt digitaltvpaket med Viasat Motor lagom nu tills det hela drar igång. :)
 

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bollnäs
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
ViaSat Motor..

Jag har precis bytt från BOXER till TELIA TV med ViaSat Motor.....
Hur bra som helst...inga reklamavbrott...!!! Bara det är värt hela avgiften.
Sen visar dom nu under lågsäsongen gamla "Highlights" från MotoGP, Rally-VM, STCC, F1 mfl.

2011-02-01

19:00
MotoGP. 125cc. Från Cicuit de Catalunya i Barcelona. (4/7-10)

STCC: Mantorp - Race 1 och 2
20:00
STCC: Mantorp. Race 1 och 2. (2/10-10)

22:15 Kanadas GP från Montreal. GP 8 av 19 under F1-säsongen 2010. Kommentatorer: Janne Blomqvist och Eje Elgh. (13/6-10)

01:00
MotoGP: 125cc Catalunya

/KentW
 

BORREN

GODS ÄGARE
Gick med
4 Oct 2007
Ort
halmstad
Hoj
Bandit 1200 Fighter
Jag beställer från viasatondemond , då
Streamar man direkt
Funkar skit bra och kostar ca 25 spänn
För en heldag med viasat motor eller en
Hundring för en månad .... Ps jag har ändå
Kass uppkoppling !!!!!!!!!
 

Jonas76

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Haninge
Hoj
Ktm 950sm
Jag ska köpa ett paket på motogp.com den här säsongen, har testat deras offseason paket o det funkar asbra trots att jag bara har 10mbit i bredband!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Vilken svensk klass va det som skulle visas på "gratis" TV?
 

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Po lanned
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Har försökt få ihop nåt vettigt så man kunde ha både Eurosport 1 och 2 samt Viasat Motor men om man inte vill betala 8958934:- i månaden så är det omöjligt :huvet

Kommer snart få BBB IPTV samt 100MBit men tyvärr bestämmer inte BBB vilka kanaler som ska ingå i resp paket.
Viasat och Canal Digital kan precis när som ändra i utbuden utan att man kan göra ett skit.
Hann precis avbeställa Viasat Silver via BBB när de tog bort Viasat Motor från det paketet.

Eftersom de två stora drakarna fortsätter envisas med sina paket får man använda andra kanaler om man vill se motor...som dessutom är gratis fast iofs inte direktsänt
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Vilken svensk klass va det som skulle visas på "gratis" TV?

SO-klasserna 125GP, STK600 och NSBK skulle visas på TV10 eller om det var TV11. Iaf enligt rykten från vad som sagts på SO-informationsmötet.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Det va väl sm o so som ska sändas på tv10:tummenupp Den ska tydligen de flesta få in.

Dock bara ett sammandrag.

SO-klasserna 125GP, STK600 och NSBK skulle visas på TV10 eller om det var TV11. Iaf enligt rykten från vad som sagts på SO-informationsmötet.

just ja så va det, tackar båda.

jag tänkte ta viasat-motor men deras extremt äckliga säljare på mcmässan fick mig att avstå om det så hade varit gratis.
 

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Världsmetropolen Kungsängen
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
just ja så va det, tackar båda.

jag tänkte ta viasat-motor men deras extremt äckliga säljare på mcmässan fick mig att avstå om det så hade varit gratis.



hehe.. EXAKT samma sak hände mig... Fick avsmak & gick ifrån.

Men vad f*n ska man ha då??
Vill ju ha Eurosport 1-2 och Viasat motor..
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
jag tänkte ta viasat-motor men deras extremt äckliga säljare på mcmässan fick mig att avstå om det så hade varit gratis.
Vad var det för fel på säljaren?

Ska bli spännande att se om SST600 blir huvudklassen i SO (och på TV10). Det var väl vad som sas om Pro Superbike blev av i år.
 

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Jag nappade på den jobbiga försäljarens erbjudande för den var ju trots allt bra anser jag. Kommer iofs betala typ 400 spänn i månaden men fick väldigt många bra kanaler inkl. viasat motor. Hoppas jag bli nöjd och inte blev lurad..
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Vad var det för fel på säljaren?

Ska bli spännande att se om SST600 blir huvudklassen i SO (och på TV10). Det var väl vad som sas om Pro Superbike blev av i år.

det va en dryg otrevlig jävel utan nån som helst service-mind som ställde otrevliga motfrågor när jag ville veta mer, han trodde sig vara på krogen och försöka sälja sin flottig frisyr till ett par urblåsta bimbos,
kort sagt en idiot.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Har sagt det förr och säger det igen, DREAMBOX

jag har läst det förr och undrar igen, vad får man in, vad krävs och vad kostar det ca?

PM är väl kanske lämpligt.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top