Går det att se MotoGP och PRO-Superbike utan Viasat Motor?

kan vi inte starta en RR pool här på SH?

nån datanisse som spelar in alla race och sedan lägger upp dom på en ftp i en dag eller två för alla att ladda ner.

skulle jag lätt kunna tänka mig pröjsa ett par hundringar om året för... legaliteten är väl tveksam kanske men jaja :gnissla behöver ju inte vara helt öppet ;)

nån datanisse som spelar in alla race och sedan lägger upp dom på en ftp i en dag eller två för alla att ladda ner.

skulle jag lätt kunna tänka mig pröjsa ett par hundringar om året för... legaliteten är väl tveksam kanske men jaja :gnissla behöver ju inte vara helt öppet ;)
Det finns redan och heter RU :)

Du kan få pröjsa ett par hundra till mig, så ger jag dig en invite :crash

Om du får iväg ett PM till R2... får du gärna skicka kopia till mig.
Nyfiken på Dreambox, men har fått för mig det är svårt..

Det är inte så svårt som vissa vill få det till! Ganska enkelt faktiskt...

Det är rätt enkelt att spela Vivaldis De Fyra Årstiderna på fiol också, om man kan... ;)

Någon som är kunnig kanske kan starta en "Dreambox för puckon"-tråd i OT-forumet?

Problemet är att just detta ofta inte diskuteras öppet då man inte får hålla på med detta.:huvet Jag har en "kompis" som gör detta... :tuttar

Det finns alternativ till DreamBox som kostar lite mindre också (Om man vill ha HD box). Tänk dock på att det är ganska begränsat vilket HD stöd som finns. Min "kompis" har miraclebox istället. www.miraclebox.se Det finns lite guider på forumet www.miraclefiles.net, se homesharing.

I stora drag handlar det om att man installerar en server(typ oscam, newcs) på sin dreambox eller annan linux pryttel (pc server, miraclebox, skybox, router mfl) och sedan på de andra boxarna installerar en klient (ex. mgcamd) har jag hört från min "kompis". Man får kolla efter guider som beskriver hur man gör i sitt eget hushåll då detta ses mera som en gråzon.

I PM världen kan ju dessa saker diskuteras lite mera öppet...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8