Går det att se MotoGP och PRO-Superbike utan Viasat Motor?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Tja!
Som rubriken lyder!

Jag har TV via bredbandsbolaget och de valde fr.om i höstas att ta bort Viasat motor ur "silverpaketet".
Om jag ska ha den nu så måste jag gradera upp till Guld som kostar rimliga 380:-/månad till minst i juni 2012(bindningstid).

Är inte sugen på att lägga 4500/år.

Moto-GP hittar jag på nätet och kan streama, vad kostar det och hur är kvallen?

Pro-Superbike vill jag verkligen se i år då min vän Petter fått tagit över Papunens roll i Cawalli, men det är omöjligt eller?

HILFE!

Det sänds bara på Viasat Motor mig veterligen... kan kanske gå att komma åt via RU men det är väl inte kosher att rekommendera.

Själv har jag precis beställt digitaltvpaket med Viasat Motor lagom nu tills det hela drar igång. :)

ViaSat Motor..

Jag har precis bytt från BOXER till TELIA TV med ViaSat Motor.....
Hur bra som helst...inga reklamavbrott...!!! Bara det är värt hela avgiften.
Sen visar dom nu under lågsäsongen gamla "Highlights" från MotoGP, Rally-VM, STCC, F1 mfl.

2011-02-01

19:00
MotoGP. 125cc. Från Cicuit de Catalunya i Barcelona. (4/7-10)

STCC: Mantorp - Race 1 och 2
20:00
STCC: Mantorp. Race 1 och 2. (2/10-10)

22:15 Kanadas GP från Montreal. GP 8 av 19 under F1-säsongen 2010. Kommentatorer: Janne Blomqvist och Eje Elgh. (13/6-10)

01:00
MotoGP: 125cc Catalunya

/KentW

Jag beställer från viasatondemond , då
Streamar man direkt
Funkar skit bra och kostar ca 25 spänn
För en heldag med viasat motor eller en
Hundring för en månad .... Ps jag har ändå
Kass uppkoppling !!!!!!!!!

Jag ska köpa ett paket på motogp.com den här säsongen, har testat deras offseason paket o det funkar asbra trots att jag bara har 10mbit i bredband!

Vilken svensk klass va det som skulle visas på "gratis" TV?

Har försökt få ihop nåt vettigt så man kunde ha både Eurosport 1 och 2 samt Viasat Motor men om man inte vill betala 8958934:- i månaden så är det omöjligt :huvet

Kommer snart få BBB IPTV samt 100MBit men tyvärr bestämmer inte BBB vilka kanaler som ska ingå i resp paket.
Viasat och Canal Digital kan precis när som ändra i utbuden utan att man kan göra ett skit.
Hann precis avbeställa Viasat Silver via BBB när de tog bort Viasat Motor från det paketet.

Eftersom de två stora drakarna fortsätter envisas med sina paket får man använda andra kanaler om man vill se motor...som dessutom är gratis fast iofs inte direktsänt

Vilken svensk klass va det som skulle visas på "gratis" TV?

SO-klasserna 125GP, STK600 och NSBK skulle visas på TV10 eller om det var TV11. Iaf enligt rykten från vad som sagts på SO-informationsmötet.

Det va väl sm o so som ska sändas på tv10:tummenupp Den ska tydligen de flesta få in.

Dock bara ett sammandrag.

SO-klasserna 125GP, STK600 och NSBK skulle visas på TV10 eller om det var TV11. Iaf enligt rykten från vad som sagts på SO-informationsmötet.

just ja så va det, tackar båda.

jag tänkte ta viasat-motor men deras extremt äckliga säljare på mcmässan fick mig att avstå om det så hade varit gratis.

just ja så va det, tackar båda.

jag tänkte ta viasat-motor men deras extremt äckliga säljare på mcmässan fick mig att avstå om det så hade varit gratis.

hehe.. EXAKT samma sak hände mig... Fick avsmak & gick ifrån.

Men vad f*n ska man ha då??
Vill ju ha Eurosport 1-2 och Viasat motor..

Vad var det för fel på säljaren?

Ska bli spännande att se om SST600 blir huvudklassen i SO (och på TV10). Det var väl vad som sas om Pro Superbike blev av i år.

Jag nappade på den jobbiga försäljarens erbjudande för den var ju trots allt bra anser jag. Kommer iofs betala typ 400 spänn i månaden men fick väldigt många bra kanaler inkl. viasat motor. Hoppas jag bli nöjd och inte blev lurad..

Vad var det för fel på säljaren?

Ska bli spännande att se om SST600 blir huvudklassen i SO (och på TV10). Det var väl vad som sas om Pro Superbike blev av i år.

det va en dryg otrevlig jävel utan nån som helst service-mind som ställde otrevliga motfrågor när jag ville veta mer, han trodde sig vara på krogen och försöka sälja sin flottig frisyr till ett par urblåsta bimbos,
kort sagt en idiot.

Har sagt det förr och säger det igen, DREAMBOX

jag har läst det förr och undrar igen, vad får man in, vad krävs och vad kostar det ca?

PM är väl kanske lämpligt.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...