Oroa dig inte för hastigheten, det kommer garanterat att behöva gå långsammare än vad du tänkt dig
Visst går det absolut att dra upp hojen med 25kw men det blir lite bökigt. Skulle fundera på, som tidigare talare sagt, att skifta till ett annat drev, då blir hojen rappare och du kan ev köra med 2an i uppförsbacke!
de kan nog bli jäkligt tajt att koppla upp en 25kw på tvåan, krävs en hel del teknik för de!
iofs är väll inget omöjligt med pizzadrev.

. Jag har en kawa zx6r som är strypt till 25 kw. Haha visst är det surt med strypningar. Jag tog kortet i maj förra året så har kört bra länge med 25 kw nu. Min erfarenhet med min hoj är att det inte går att slanga som den är nu. eftersom mitt max varv blir typ 9 till 10 tusen varv är det alldeles för dåligt. visst den rycker litegran och lyfter kanske 5 cm från marken. Har dock inte testat dreva den. Kan ju bero lite på vikten också. det är en 99a så den är lite tyngre än nyare 600a. man får ha allt bra tomt i tanken också. Hmmm på ngt sätt fick jag allt att handla om mig och det här hjäpte förmodligen inte dig. Men. xD